تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2024-01-27

28 راه برای بالا بردن نرخ تعامل و اینگیجمنت Engagement پیج اینستاگرام مهران فره راز مشاور مارکتینگ متخصص فروش

مطمئناً این موضوع فالوورها را برای تعامل بیشتر با پیج ترغیب خواهد کرد. نتیجه‌ی این کار نیز به افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام ختم می‌شود. در واقع اگر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما موثر و عالی باشد، می‌توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به مشتری تبدیل نمایید. همچنین تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش فالوورهای پیج موثر است.

باور کنید، نمی‌خواهید پست‌تان زیاده‌روی باشد و وقتی صحبت از اینستاگرام می‌شود، فیلترهای زیادی داشته باشد. تعداد افرادی که به این روند پاسخ می دهند و به آن اهمیت می دهند، اعداد قابل توجهی برای کسب و کار شما خواهد بود. این چالش ها روندهای جدیدی را در اینستاگرام ایجاد کرده و میلیون ها نفر از مردم حمایت کرده اند.

چرا تعامل در اینستاگرام اهمیت دارد؟

بعد از شات کردن، منتظر واکنش‌ها باشید و با مخاطبان تعامل کنید. اگر کسی سوالی پرسید یا درباره صفحه معرفی‌شده نظر داد، حتماً پاسخ دهید. اگر قرار است صفحه‌ای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید. آیا پست‌های جذاب، منظم و مرتبطی دارد؟ آیا محتوای آن ارزشمند است؟ شات کردن صفحه‌ای با محتوای ضعیف ممکن است اعتبار شما را هم تحت تأثیر قرار دهد.

شاید این را نمی‌دانستید اما احتمال بالایی وجود دارد که زمان اشتباه پست گذاشتن شما در اینستاگرام، یا عدم انتشار محتوای جدید به صورت مداوم، سبب محدود کردن نرخ مشارکتتان شده باشد. یک راه موثر برای دیده شدن بهتر پیج ارتباط با اینفلوئنسرها است. این افراد، می‌توانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا می‌کند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد. داشتن یک شخصیت برند قوی و منحصر به فرد،به شما کمک می‌کند تا از میان انبوه رقبا متمایز شوید و با مخاطبان خود ارتباطیعمیق‌تر برقرار کنید.

می توانید عکاسی را که آن را برای شما گرفته است تگ کنید تا به همه توصیه کنید. یکی از مهمترین عواملی که بر میزان مشارکت شما تأثیر میگذارد، بازدیدها است. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، احتمال مشارکت شما بیشتر خواهد بود. یکی از عجیب‌ترین و ناموفق‌ترین کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ،‌ کمپین پپسی به همراه مدل و اینفلوئنسر معروف،‌ کندال جنر بود. پپسی با اینکه یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین اینفلوئنسرهای جهان را در اختیار داشت، به دلیل عدم برنامه ریزی درست و انتخاب‌های اشتباه، لطمه‌ بزرگی به اعتبار برند خود وارد کرد. اما می‌توان با بررسی نمونه‌های موفق و الگو گرفتن از تجربیات آن‌‌ها، این کار را انجام داد.

سطح عالی از اصالت به شما کمک می کند تا راه طولانی در ایجاد ارتباطات قوی تر با مخاطبان خود داشته باشید. دیدن هر دو جنبه خوب و بد یک نام تجاری به کاربران کمک می کند تا احساس کنند که نام تجاری دوستانه و نزدیک تر است. همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای واقعی و معتبر امسال به یک روند اصلی تبدیل شده است. هزاران برند و کسب‌وکار به آن ملحق شده‌اند و جنبه صادقانه‌تر، واقع‌بینانه‌تر و آسیب‌پذیرتر از برندها و کسب‌وکار خود را نشان داده‌اند و سودهای بزرگی دریافت می‌کنند. محتوایی که می‌توان ذخیره کرد محتوایی است که باعث می‌شود کاربران بخواهند و بارها و بارها آن را می‌خوانند تا روی نماد ذخیره در سمت چپ صفحه کلیک کنند. به عنوان مثال، اگر اطلاعات شما نشان می دهد که فالوورهای شما معمولاً عصرها از ساعت 8 شب در اینستاگرام آنلاین هستند، محتوای خود را برای یک روز برنامه ریزی کنید و در آن زمان پست کنید.

یکی از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی برای دسترسی به این هدف، استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Ma rketing) است. ویدئو ها در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام بیش از دو برابر عکس ها کامنت دریافت می کنند ، با وجود اینکه عکس ها بیشتر از ویدیوها لایک می گیرند. فیلم های اینستاگرام معمولا بازدید های زیادی خواهند داشت حتی اگر کاربران آنها را دوست نداشته باشند. بهتر است مطالب خود را با هم ترکیب و شروع به ارسال ویدیوهای بیشتر کنید . مسابقه یکی دیگر از راه های عالی برای نمایش برند شما است.روش های مختلفی برای برگزاری یک مسایقه در اینستاگرام وجود دارد .

thoughts on “پنج روش افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام”

به‌ خصوص که اگر پیج مورد نظر دقیقاً در همان راستای فعالیت پیج شما است. در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک می‌کنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند. پس باید حتماً حواستان به پیدا کردن و برقراری تعامل با آن‌ها باشد.

بنابراین، مانند فیلترهایی که به عکسها اضافه میکنید، اکنون میتوانید فیلترهای AR را برای زیباتر کردن ویدیوهای خود اضافه کنید. ممکن است این را به عنوان یک یادداشت طولانی برای توضیح یا بیان یک داستان دوست داشته باشید. یا ممکن است شرحهای کوتاه و شرحهای متنی یا تجهیزات و افرادی را که به شما در دریافت این تصویر کمک کردهاند، دوست داشته باشید. سوم، یک لیست پستی برای سازماندهی موثر مشترکین ایمیل جدید خود ایجاد کنید تا بتوانید شروع به توسعه روابط بیشتر با آنها کنید. به دلیل تأثیرگذاران بزرگ، آنها مشهور هستند و تصویر خاص خود را دارند. بنابراین گاهی اوقات سخنان یا داستان های آنها قابل اعتماد تلقی نمی شود.

یک استراتژی و برنامه کامل برای تعامل در شبکه اجتماعی بدون شک به تمامی روابطی که در شبکه خود دارید کمک می کند . در ادامه به مهمترین موارد و اصولی اشاره خواهیم کرد که توسط آن می توانید نرخ تعامل و محبوبیت صفحه کسب و کار یا برندتان را در بین کاربران اینستاگرامی بالا ببرید. وقتی پیجی لایو می‌گذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها می‌رود. همین کار به‌تنهایی روشی برای افزایش تعامل با مخاطبان خودتان است؛ ولی اگر با پیج‌های دیگر همکاری کنید، فالوورهای آن‌ها هم به افزایش تعامل اینستاگرام شما کمک می‌کنند. وقتی پیجی لایو اینستاگرام می‌گذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها می‌رود.

وقتی به نظرات و پیام های آنان اهمیت می دهید این نشان می دهد که شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید و می توانید رابطه نزدیکتری را با آن ها ایجاد نمایید. مسابقه‌های اینستاگرامی معمولاً شرایط ساده‌ای دارند؛ مثلاً پاسخ‌دادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشن‌کردن یک دوست و لایک‌کردن پست. پست‌های اسلایدی با محتوای آموزشی، پشت‌صحنه، اینفوگرافیک، داده‌ها و آمار جذاب بسیار محبوب‌اند. در پست‌های اسلایدی می‌توانید تا ۱۰ اسلاید، تصویر، متن یا ویدئو بگذارید. همین باعث می‌شود مخاطب بیشتر روی این پست‌ها بماند و شانس بیشتری برای تعامل با آن وجود داشته باشد. اگر جملاتی بامزه، انگیزشی یا الهام‌بخش بنویسید، کاربران را تشویق می‌کنید آن را استوری کنند.

{

تعامل در اینستاگرام چیست؟

|}

بهترین راه برای افزایش تعامل ایجاد محتوایی است که خوانندگان را وادار به صرفه جویی کند. ارسال عکسهایی که شامل افراد میشود، یک راه عالی و آسان برای افزایش تعامل شماست. حتی اگر مواردی را برای فروش پست کنید، عکسها با مدلها تعامل بیشتری خواهند داشت. مردم امروزه به دنبال گسترش ارتباطات هستند و هیچ ابزاری، بهتر از تعریف کردن یک داستان جذاب نمی‌تواند زمینه را برای برقرار این ارتباطات مهیا کند. وقتی افراد می‌توانند با محتوای شما ارتباط احساسی یا منطقی برقرار کنند، احتمال اینکه آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارند بسیار بیشتر می‌شود.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

در این بین برگزاری مسابقات و چالش‌هایجذاب راهکار موثری برای افزایش تعامل و تشویق مخاطبان به اشتراک‌گذاری محتوایشماست. همچنین می‌توانید از نظرسنجی‌ها و سوالات در استوری‌ها و پست‌هایتاناستفاده کنید تا نظر مخاطبان را در مورد موضوعات مختلف جویا شوید. با این‌ کار هم محصول خود را تبلیغ می‌کنید، هم تعامل کاربران را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهید. هرچقدر در پیج‌های دیگر فعالیت‌تان بیشتر باشد، بیشتر دیده خواهید شد و بازدید پیج خود را افزایش خواهید داد.

در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل همان درصد تعداد افرادی است که فعالیتی را در صفحه اینستاگرام ما انجام می‌دهند و در واقع با صفحه ما در تعامل هستند . نرخ تعامل در حقیقت از اصلی ترین فاکتورهای سنجش موفقیت یک صفحه اینستاگرام بر اساس الگوریتم اینستاگرام می باشد . میزان تعامل فالوورها در اینستاگرام بر اساس تعداد لایک ، تعداد فالوور ،میزان به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران ، میزان کامنت های دریافتی و مجموعه ای از این موارد تعیین می شود . شاید برخی‌ افراد افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام را کار مشکل و دور از دسترسی بدانند. اما اگر نکات و ترفندهای گفته‌شده در این مقاله را به خوبی اجرا کنید، مطمئن باشید به زودی شاهد پیشرفت پیج خود خواهید بود.

به صورت مداوم برندهای بیشتری را می‌بینیم که از عناصر فرهنگ عامه و شوخ‌طبعی در پست‌هایشان استفاده می‌کنند و میم‌ها و موضوعات ترند شده را پوشش می‌دهند. با افزایش فالوورها، تعامل شما در اینستاگرام نیز به طور مداوم بیشتر می‌شود. بنابراین، علاوه بر تمرکز بر محتوای خود، باید به ظاهر حساب خود نیز توجه کنید تا حساب شما معتبر به نظر برسد. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. بنابراین، تاثیر این تبلیغات در افزایش فروش نباید نادیده گرفته شود. برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راه‌اندازی کنید.

استفاده از اینستاگرام مانند یک شبکه اجتماعی معمولی برای برقراری ارتباط و اشتراک گذاری اطلاعات نیاز به تلاش زیادی ندارد. اما اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را واقعاً به عنوان الگوی خود برجسته کنید، نمی توانید زمان و تلاش خود را صرف آن کنید. میکرو اینفلوئنسرها اغلب قیمت همکاری مقرون به صرفه تری دارند، ارتباط شخصی بیشتری با مخاطبان خود دارند و معتبرتر به حساب می آیند.

حتی اگر مواردی را برای فروش پست کنید، عکس‌ها با مدل‌ها تعامل بیشتری خواهند داشت. افزایش تعامل به این معنی نیست که شما یک مقاله پس از دیگری پست می کنید، بلکه باید زمانی را صرف تعامل با محتوای سایر حساب ها کنید. پس از ایجاد تصاویر چشم نواز، سعی کنید تعدادی از آنها را با شکلی خاص پست کنید؛ به این صورت که هر اسلاید، ادامه اسلاید قبلی باشد.

برای مثال سایت آل اسپرت با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. پساگر می‌خواهید مخاطبان با شما تعامل داشته باشند، شما هم باید به آنها اهمیت بدهیدو به نظرات و کامنت‌های آنها پاسخ دهید. به سوالات آنها به‌طور کامل و دقیق پاسخدهید، در بحث‌ها شرکت کنید و از آنها برای بهبود محتوایتان نظر بخواهید.

حال شما اگر بتوانید افزایش تعامل در اینستاگرام را به درستی اجرا کنید، بدون شک شاهد افزایش فروش در اینستاگرام نیز خواهید بود. به این ترتیب فالوورهای پیج با سرعت بسیار کمی افزایش خواهند یافت. اما روش‌هایی برای افزایش نرخ تعامل وجود دارند که می‌توانند باعث رونق کسب و کار اینستاگرامی شما شوند.

این نام در زیر عکس نمایه شما ظاهر می شود، بنابراین خود را منحصر به فرد و چشمگیر پیدا کنید. یک نکته برای شما این است که صنعت خود یا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در نام وارد کنید تا بیشترین استفاده را از جستجوی اینستاگرام ببرید. اخیراً، آمار اینستاگرام نشان می‌دهد که محبوب‌ترین محتوای ویدیویی این پلتفرم جامعه شامل راهنماهای نحوه انجام و پس از آن ویدیوهای پشت صحنه، مصاحبه‌ها و اخبار است.

برای افزایش کارایی، می‌توانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید. شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. اگر پروفایل شما مرتب، جذاب و حرفه‌ای نباشد، این افراد به احتمال زیاد شما را فالو نمی‌کنند.

استراتژی PPC (Pay-Per-Click) تبلیغات شامل نتایجی است که با برچسب‌های Ad یا Sponsored در بالای صفحات یا پایین نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. حتی می‌توانید از هوش مصنوعی برای نوشتن متن خلاقانه استفاده کنید. به عنوان مثال، شما یک عکس زیبا از خود در اینستاگرام میگذارید و یکی با کامنت میپرسد که این عکس را چه کسی برای شما ساخته است.

بنابراین پست در بسیاری از فیدهای ردیابی شما بالاتر ظاهر می شود. یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی امروزی که لازم به ذکر است اینستاگرام است. این رسانه اجتماعی با بیش از 1 میلیارد کاربر، ابزار بسیار خوبی برای برندها و افراد برای ساخت تصاویر متمایز با هویت های منحصر به فرد فراهم کرده است. قدردانی از نظرات کاربران و شرکت در مکالمات باعث می شود که دنبال کنندگان احساس کنند دیده و شنیده می شوند. آن را با یک استراتژی محتوا اصولی ترکیب کنید؛ مسابقات، نظرسنجی ها، پرسش ها و آزمون ها روال را شکسته و مستقیماً مخاطبان شما را تشویق می کنند تا درگیر و فعال شوند.

    {
  • فریلنسری به عنوان یک سبک زندگی مدرن، آزادی عمل در انتخاب پروژه‌ها و انعطاف‌پذیری بالا را فراهم می‌کند.
  • |}
  • این افراد تاثیر گذار از کپشن پست‌های خود به عنوان یک میکرو بلاگ استفاده می‌کنند و تجربیات خود را خیلی کوتاه با کاربران به اشتراک می‌گذارند.
  • دنبال افرادی باشید که شاید فالوئر شما نباشند، اما دوستان، فالوئرهای شما یا اشخاص دیگر را فالو می‌کنند.
  • {
  • طبیعتا مخاطبین شما از اینکه به نظرات و پیام‌های آن‌ها پاسخ داده شود احساس رضایت می‌کنند و با لایک و به‌ اشتراک‌گذاری پست‎‌های شما آن را جبران می‌کنند.
  • |}
  • به عنوان مثال، شما یک عکس زیبا از خود در اینستاگرام میگذارید و یکی با کامنت میپرسد که این عکس را چه کسی برای شما ساخته است.
  • {
  • دوم، هنگامی که مخاطب کلیک کرد، مطمئن شوید که صفحه فرود یک تماس قوی برای اقدام مرتبط با فرم ارسال ایمیل دارد.
  • |}

این شرکت در زمینه تولید حوله فعالیت می‌کند، از میکرو اینفلوئنسرها و مشتریانش می‌خواهد که سفیر برند او باشند و عکس‌های خود با محصولات این شرکت را در اینستاگرام‌شان منتشر کنند. صفحه سند کلود در اینستاگرام امروز ۷۷۸ هزار دنبال کننده دارد و این شرکت در سال مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیون دلار را از فروش محصولاتش به دست می‌آورد. از این موضوع چه درسی می‌توان گرفت؟ اینکه منتشر کردن عکس‌ محصولات به همراه توضیحات کوتاه نمی‌تواند شما را به هدف‌تان از اینستاگرام که بیشتر دیده شدن است، برساند. راه حل جایگزین این است که با ذهن کاربر ارتباط برقرار کرده و در خصوص مشکلات و یا علاقه‌های شخصی‌شان با آن‌ها صحبت کنید. اینستاگرام هم شما را در این مسیر تنها نگذاشته و ابزارهایی مانند پست، استوری، IGTV، ویدیو اسلایدی و کپشن را در اختیارتان قرار داده تا با استفاده از آن‌ها، بتوانید پیام خود را به مخاطب برسانید. یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارها در اینستاگرام، محدودیت در استفاده از لینک‌های قابل کلیک است.

این که مخاطبان شما تعداد کمی کامنت میگذارند یا به شما دایرکت می دهند، نشان دهنده ی این است که محتوای شما آنچنان جذابیتی برای آن ها ندارد. وقتی محتوایی منتشر کنید که از مخاطب تعامل بگیرد، کامنت‌ها و دایرکت‌های بیشتری می‌گیرید یا ممکن است در پست و استوری منشن شوید. همچنین می‌توانید با پیج کسب‌وکار دیگری همکاری و با هم مسابقه برگزار کنید. پست مسابقه را هر ۲ منتشر کنید، شرط آن را فالوکردن هر ۲ پیج بگذارید و هر ۲ جایزه بدهید. طراحی مسابقه‌ اینستاگرامی معمولاً شرایط ساده‌ای دارند؛ مثلاً پاسخ‌دادن به یک سؤال و فالوکردن پیج یا منشن‌کردن یک دوست و لایک‌کردن پست.

اگر می‌خواهید پست‌هایتان در اینستاگرام بیشتر دیده شود، باید نرخ تعامل پیج‌تان را بالا ببرید. اینستاگرام به پست‌هایی که تعامل بالایی دارند بیشتر اهمیت می‌دهد و آن‌ها را در اکسپلور و بخش‌های پرطرفدار نمایش می‌دهد. پس با افزایش لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری پست‌هایتان، می‌توانید از الگوریتم اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید.

میم‌ها، ویدیوها یا تصاویری‌ هستند که به‌همراه یک پیام متنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. در سال‌های اخیر استفاده از میم‌ها با هدف جذب مخاطب و برقراری ارتباط با پست‌ها و استوری‌ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما می‌توانید استفاده از این ترند داده محور را با بررسی اطلاعات آماری خود شروع کنید.

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های مهم برای ارتباط با مخاطبان و برندسازی است. برای دستیابی به موفقیت در این شبکه اجتماعی، داشتن استراتژی‌های مناسب برای افزایش تعامل با فالوورها بسیار حیاتی است. در این مقاله، 10 استراتژی مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام معرفی می‌شود که به شما کمک می‌کند تا با فالوورهای خود ارتباط بهتری برقرار کنید و برند خود را در این پلتفرم بهبود دهید.

بعد از آن بر اساس مخاطب خود، متن کوتاهی بنویسید که بگوید چه می‌کنید و مزایای شما برای مخاطب را روشن کند؛ آن چیزی که مخاطب جای دیگر پیدا نمی‌کند. اول نوع کسب‌ وکار خود را به‌درستی انتخاب کنید؛ مثلاً خرده‌فروشی، تبلیغات یا زیبایی. کاربران اینستاگرام علاقهٔ زیادی به اشتراک‌گذاری محتواهای جالب دارند. برای افزایش شیر پست اینستاگرام می توانید از پنل خدمات اینستاگرام مارکتینگ 98 استفاده کنید. در طرف مقابل، شما هم می‌توانید از دنبال کنندگان حساب کاربری خود سوالاتی را بپرسید و نظرات آن‌ها و جواب‌هایشان را بدانید. مثلا می‌توانید در مورد نوع محصولی که می‌خواهید در سایت فروشگاه آنلاینتان موجود کنید بپرسید.

میکرو اینفلوئنسرها همیشه 2 تا 3 درصد نرخ تعامل بالاتری دارند، در مقایسه با میانگین 1.7 درصد آنهایی که اینفلوئنسرهای برجسته دارند. همچنین می‌توانید برای پست کردن و تبلیغ متقابل در اینستاگرام روی ابزارهای خودکار ضربه بزنید. ابزارهای تبلیغات متقابل به شما این امکان را می دهند که فوراً از اینستاگرام به فیس بوک، توییتر، تامبلر و موارد دیگر پست ارسال کنید و از سراسر شبکه های اجتماعی خود فالوور بیاورید. علاوه بر این، اکنون می‌توانید تعداد دفعاتی که پست‌هایتان در استوری‌های دیگر به اشتراک گذاشته شده‌اند را ردیابی و اندازه‌گیری کنید، بنابراین می‌توانید ببینید چه چیزی بهترین کار را دارد. با این حال، پیش نیاز اصلی این است که محتوای خود را وادار کنید مخاطبان شما تمایل به ارسال مجدد داشته باشند!

شما باید جامعه مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید. قبل از تولید و انتشار محتوا لازم است علایق و نیازهای مخاطبان هدف را به خوبی بشناسید و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا در اینستاگرام کنید. این در حالی است که بسیاری از کسب ‌و کارها توجهی به این مسئله ندارند و نتیجه خوبی دریافت نمی‌کنند. بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است.

بدون شک طراحی یک کمپین می‌تواند بهترین گزینه برای شروع این کار باشد. ایده‌آل‌ترین مثال برای چنین کمپین‌هایی، کمپین #RedCupContest است که توسط استارباکس راه‌ اندازی شد. این موضوع به ما ثابت می‌کند که استارباکس توانسته به خوبی توجه مخاطبان را جلب کرده و یک کمپین موفق داشته باشد.

اگر به دنبال بهبود عملکرد تبلیغات خود در اینستاگرام هستید می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما در تارنما استفاده کنید. تیم متخصص ما آماده است تا با ارائه راهکارهای مناسب به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی تان کمک کند. مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل در واقع به معنی تعداد مخاطب یا کاربری می باشد که صفحه ما را می بیند ، دنبال می کند و در واقع با صفحه ما ارتباط برقرار می‌کند . نرخ تعامل یک صفحه در اینستاگرام در حقیقت یکی از مهمترین و اصلی ترین معیارهای موفقیت یا بالا بودن رتبه یک صفحه دراینستاگرام می باشد . در این مطلب با نرخ تعامل و رویکرد مطلوب و نحوه افزایش آن در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام آشنا می شویم .

آنها در زیر پست‌های شما ظاهر می‌شوند و برای جلب توجه دنبال‌کنندگان، فراخوان کوتاه و قدرتمندی مانند «بیشتر بدانید» و «اکنون تماس بگیرید» ارائه می‌کنند. تقریباً هر صنعتی می تواند از محتوای تولید شده توسط کاربر بهره مند شود. هر چه تعداد نظرات بیشتر باشد، اینستاگرام پست شما را از نظر محتوا ارزشمند و برای دیگران جالب خواهد دانست. نرخ تعامل اینستاگرام شما میزان ارتباط برند شما با مخاطبان را اندازه گیری می کند. نرخ تعامل بالاتر ثابت می کند که برند شما جایگاه قوی تری در بازار دارد.

اگر محتوای جذابی داشته باشید، با شما تعامل برقرار کرده و ممکن است فالوو کنند. همچنین در مورد جشنواره‌های فروش اطلاع پیدا می‌کنند و می‌توانید مشتریان خود را افزایش دهید. سوال کردن یکی از ساده‌ترین راه‌های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید. سوال کردن از کاربران می‌تواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین استراتژی‌ها برای تأثیرگذاری بر فروش است.

این محتوا می‌تواند یک اینفوگرافی باشد یا عکس‌های خنده‌دار و نقل و قول‌هایی که کاربرانتان می‌توانند با آن‌ها حس خوبی پیدا کنند. الگوریتم اینستاگرام پست‌هایی را که در زمان بسیار کمی مشارکت‌های زیادی را جذب کرده‌اند، بیشتر پروموت می‌کند. به همین دلیل، معمولا این پست‌ها را در بالای تایملاین دنبال‌کنندگانتان قرار می‌دهد. عکس‌های پروفایل اینستاگرام همیشه به صورت دایره‌ای بریده می‌شوند، بنابراین عکسی را انتخاب و فرمت کنید که به خوبی در این قالب قرار بگیرد. بیوگرافی اینستاگرام تنها می‌تواند ۱۵۰ کاراکتر داشته باشد و نیازی نیست سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید یا بیوگرافی خود را برای سئو بهینه کنید، زیرا قابل جستجو نیستند. منظم پست کردن باعث می‌شود کاربران شما را بهتر به خاطر بسپارند.

وقتی تعداد پیام‌های دایرکت زیاد می‌شود، ممکن است پاسخ‌گویی به همه سخت باشد. در اینجا استفاده از Quick Replies یا پاسخ‌های سریع اینستاگرام بسیار کمک‌کننده است. می‌توانید پیام‌های آماده‌ای برای سوالات پرتکرار و تشکرهای ساده تنظیم کنید. یک پیام صمیمی و مرتبط ارسال کنید تا کاربران حس ارزشمندی دریافت کنند. اگر پاسخ‌تان غیرصمیمی باشد، نه تنها تعامل اینستاگرام افزایش پیدا نمی‌کند، بلکه ممکن است کاهش یابد. فقط با دعوت از کاربران برای فالو کردن نمی‌توانید تعامل خوبی داشته باشید.

در ابتدای راه اندازی اینستاگرام اینگونه نبود و بیشترین تاثیر مربوط به لایک می شد. در مرحله دوم، تعامل قوی یک عامل کلیدی در الگوریتم اینستاگرام است. هر چه میزان تعامل بیشتر باشد، احتمال اینکه محتوا در فید تقویت شود و توجه بیشتری را به خود جلب می کند، بیشتر خواهد شد. در نتیجه افزایش تعامل پیج، می توانید امیدوار باشید که نرخ بازگشت سرمایه نیز افزایش می یابد. برندهای بزرگ تجاری هر روزه از طریق استوری‌ها با کاربران و مشتریان در  ارتباط هستند. شما نیز می‌توانید از طریق استوری‌ها، محصولات و سرویس‌های خود را به کمک تصاویر و محتوای جذاب برای کاربران بی‌شماری به اشتراک بگذارید.

هر حساب کاربری‌ای، مخاطبان و دنبال‌کنندگان منحصربه‌فردی دارد که در زمان‌های متفاوت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین اگر کسب و کارتان در وسعت بین‌المللی مشغول به کار است، کسر بزرگی از دنبال‌کنندگان شما در مناطق زمانی متفاوتی نسبت به مقر شما زندگی کنند. اگر جزو این گروه‌ها هستید، محتواهای خود را متناسب با آن منطقه زمانی منتشر کنید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام