بالا برنامه ای برای ویدئو کنفرانس Zoom از “مکالمه هوشمند” جدید خود خبر داد چت زنده راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی
در رویداد اصلی و سپس الف پست (در یک برگه جدید باز می شود) این شرکت در وبلاگ زوم اعلام کرد عامل مجازی زوم (در یک برگه جدید باز می شود)ربات چت طراحی شده برای کمک به کسب و کارها با کاهش زمان پردازش پرسنل خدمات مشتری، خدمات موثر به مشتریان را به روشی مقرون به صرفه ارائه دهند.
در حالی که چت رباتهای سازمانی چیز جدیدی نیستند، زوم میگوید بسیاری از آنها به کدنویسی دستی «گسترده» متکی هستند، در حالی که پیشنهاد جدید آن مبتنی بر «هوش مصنوعی اختصاصی» و یادگیری ماشینی برای زبانهای پردازش طبیعی است.
چت ربات زوم با هوش مصنوعی برای مشاغل
ظاهراً عامل مجازی زوم با چت های زنده مختلف ادغام می شود. CRM و مرکز تماس به عنوان یک سرویس (CCaaS) و به عنوان بخشی همراه خواهد شد مرکز تماس زومCCaaS خود شرکت.
این افشاگری پس از آن صورت گرفت که Zoom در سال 2022 Solvvy، یک شرکت هوش مصنوعی محاوره ای را خریداری کرد. ماهش رام، رئیس بخش دیجیتال زوم و بنیانگذار و مدیر عامل سابق Solvvy، تقریباً به طور کامل با کلمات نامشخص از فضایل چت بات جدید تمجید کرد.
هر رهبري كه با او صحبت ميكنم به دنبال نتايج مضاعف است CX [customer experience] فناوری: بالاترین وضوح چند کاناله برای مشتریان خود و نتیجه بهبود یافته است.
تصور کنید بتوانید راه حل های سریع و دقیقی را در 50 درصد یا بیشتر از تعاملات سلف سرویس تنها چند هفته پس از راه اندازی ارائه دهید. Solvvy این نتایج را برای بسیاری از برندهای پیشرو ارائه کرده است.
به طور خلاصه، Ram معتقد است که عامل مجازی زوم به استارتآپهای آنلاین کمک میکند تا با حل یک مشکل وجودی در سریعترین زمان ممکن و در عین حال کمک به شرکتها در صرفهجویی در هزینهها، سریعتر مقیاس شوند. کاهش هزینه های پرسنل.
ممکن است نرخ موفقیت 50% آنقدرها که رامو فکر می کند چشمگیر نباشد، اما مشتریان قبلی Solvvy متقاعد شده اند.
ما همیشه از کار با ماهش و تیمی که به ما کمک کردهاند سطح پشتیبانی خود را با نرخهای سلفسرویس که فراتر از انتظارات ما بوده است، ارتقا دهیم، لذت بردهایم. ماریسا مورلی، متخصص ابزارهای CX برای پلتفرم فروش بلیط موبایل SeatGeek، گفت: ما از دیدن آنچه که همان تیم با عامل مجازی جدید Zoom انجام داده است، هیجان زده هستیم.