یک مطالعه نشان می دهد دانش آموزان از راه دور نسبت به همسالان خود در کلاس بیشتر استرس دارند


در حالی که بحث و گفتگو در مورد اینکه آیا مدارس باید به صورت آنلاین یا حضوری آموزش دهند ، درگیر است ، دانش آموزانی مانند شان وارگاس-ارسیا جوانب مثبت و منفی هر دو را تجربه کرده اند.

شان 16 ساله ، دانشجوی ارشد دبیرستان یونکرز در نیویورک گفت: “من از همه بسیار خوشحالم.” از آنجا که نرخ Covid-19 متفاوت است ، بین کلاس های آنلاین به عقب و جلو حرکت می کند و دو روز در هفته به صورت حضوری شرکت می کند.

شان ، که دارای مشکلات بهداشتی ، از جمله صرع و مادربزرگ است که با خانواده اش زندگی می کند ، گفت که نگرانی در مورد ویروس کرونا در مدرسه بسیار اضطراب آور است. اما کلاسهای آنلاین او را خسته کرده است.

وی گفت: “هنگامی که من در خانه هستم ، کاملاً دور ، این احساس تنبلی بیشتر است.” “من معمولاً احساس دردسر و خستگی می کنم و نمی خواهم کاری با مدرسه داشته باشم.”

شان وارگاس-آرچا ، 16 ساله ، دانشجوی دبیرستان Yonkers ، بین کلاس های آنلاین رفت و برگشت می کند و دو روز در هفته به صورت حضوری شرکت می کند.با مجوز از شان وارگاس-ارسیا

شکی نیست که همه گیر برای کودکان بسیار شدید بود ، خواه مدارس آنها باز باشد یا نه. جریان تحقیقاتی در ماه های اخیر جهش های نگران کننده ای از افسردگی و اضطراب را در بین کودکان و والدین آنها پیدا کرده است. مطالعات متعدد نشان داده است که دانش آموزان – به ویژه افراد دارای معلولیت و خانواده های کم درآمد – کمتر از آنچه باید یاد می گیرند.

اما یک مطالعه جدید NBC News و موفقیت در چالش ، مرتبط با دانشکده آموزش استنفورد ، از اولین مواردی بود که تفاوت بین دانش آموزانی را که کلاس های آنها بصورت انلاین اختصاص داشت و کسانی که می توانستند به صورت حضوری حضور داشته باشند ، روشن کرد. حداقل یک روز یک هفته.

“اخبار شبانه NBC با لستر هولت” و “امروز” را این هفته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد “کودکان تحت فشار” تماشا کنید ، مجموعه ای که تأثیر همه گیری بر کودکان را بررسی می کند

مطالعه ای که در پاییز سال گذشته روی بیش از 10 هزار دانش آموز در 12 دبیرستان آمریکایی از جمله یونکرز انجام شد ، نشان داد دانش آموزانی که وقت خود را در کلاس می گذرانند نسبت به همسالان آنلاین خود میزان استرس و اضطراب کمتری را نشان می دهند.

در حالی که بیش از نیمی از دانش آموزان مورد بررسی گفتند که در سال 2020 از مدرسه بیشتر تحت فشار قرار گرفته اند ، این مسئله در میان دانش آموزان از راه دور بارزتر شده است. هشتاد و چهار درصد دانش آموزان از راه دور خستگی ، سردرد ، بی خوابی یا سایر بیماری های مرتبط با استرس را گزارش کردند ، در حالی که 82٪ دانش آموزانی که بعضی روزها در کلاس بودند و 78٪ دانش آموزانی که در کلاس بودند ، اتاق تمام وقت را گزارش کردند. .

دانش آموزان دور نیز کمی کمتر می گفتند که بزرگسالی دارند که می توانند با مشکل شخصی به آنجا بروند و کمتر از همکلاسی های خود نگران نمرات هستند. این مطالعه نشان داد که دانش آموزان دور با انجام 90 ساعت اضافی در هفته ، تکالیف بیشتری را انجام می دهند.

سارا مایلز ، مدیر تحقیق و برنامه های Challenge Success و یکی از رهبران این مطالعه ، گفت: “آموزش از راه دور – و فکر نمی کنم برای کسی تعجب آور باشد – فقط یک چالش بزرگتر است.” “احساس ارتباط برای کودکان دشوارتر است. اتصال برای معلمان و بزرگسالان در مدرسه دشوارتر است و این یک عنصر اساسی است. برای اینکه کودکان یاد بگیرند ، باید احساس امنیت و ارتباط داشته باشند. هر چیز دیگری علاوه بر همه اینهاست. “

چالش موفقیت ، یک سازمان تحقیقاتی و پشتیبانی مدارس ، سالانه از بیشتر دانش آموزان در ده ها مدرسه نظرسنجی می کند تا به معلمان و مدیران کمک کند تا بهتر به نیازهای آنها پاسخ دهند. مایلز گفت ، 12 مدرسه مورد بررسی پاییز گذشته در آریزونا ، تگزاس ، نیویورک و غرب میانه از نظر درآمد خانوادگی دانش آموزان از نظر جمعیتی از نظر جمعیتی شبیه کشور هستند ، البته لزوماً از نظر نژادی نیستند.

بحث در مورد نوسازی مدارس در ایالات متحده در حال تشدید است ، والدین و رهبران سیاسی ، از جمله رئیس جمهور جو بایدن ، خواستار بازگشایی مدارس شده و معلمان در برخی از مناطق کشور تهدید به ترک مدرسه می کنند به دلیل ایمنی. روز جمعه ، دولت بایدن دستورالعمل هایی را برای باز کردن ایمن مدارس صادر کرد و اقدامات احتیاطی از جمله ماسک ، فاصله اجتماعی و ردیابی تماس را توصیه کرد.

مایلز گفت که مطالعه جدید به این معنی نیست که مدارس باید قبل از معرفی پروتکل های ایمنی برای بازگشایی عجله کنند. در عوض ، وی گفت ، این اهمیت اطمینان از اینکه معلمان و کارکنان از بازگشت به کلاس احساس راحتی می کنند را نشان می دهد.

وی گفت: “اگر آنها احساس امنیت و حمایت نکنند ، کودکان احساس امنیت و حمایت نمی کنند”.

اما وی گفت ، در عین حال ، این مطالعه آسیب هایی را که یادگیری آنلاین ایجاد می کند برجسته می کند.

مایلز گفت: “ما باید اولویت را برای رسیدن به مکانی بگذاریم که همه از بازگشت به مدرسه احساس راحتی کنند.”

“کمی جادو” در کلاس

همه دانش آموزان شیمی جردن سالوهوبی در دبیرستان یونکرز همزمان دروس یکسانی را می گیرند.

کسانی که در کلاس او ماسک دارند همان سخنرانی ها را می شنوند و همان تظاهرات دانشجویان را که در خانه به صورت زنده تماشا می کنند می بینند. هنگامی که او روی تبلت رایانه اش می نویسد یا نقاشی می کشد ، دانش آموزان در خانه همان تصاویری را که دانش آموزان در کلاس مشاهده می کنند ، روی صفحه نمایش می بینند.

وی گفت ، اما دانش آموزان Salhoobi از مزایای یکسانی برخوردار نیستند.

وی گفت: “شما در اتاق بیشتر با چشم تماس می گیرید.” “روی صفحه ، کودک اغلب می تواند جلوی پنجره بنشیند. نمی توانید آنها را ببینید ، بنابراین اطمینان از اینکه دقیق هستند دقیق است. “

جوردن سالوهوبی ، معلم شیمی دبیرستان یونکرز ، همزمان به صورت حضوری و از راه دور به دانش آموزان آموزش می دهد. با مجوز از اردن سالوهوبی

اگرچه مقایسه عملکرد دانشجویان وی دشوار است ، صالحوبی گفت که دانشجویان شخصی وی گاهی اوقات پس از کلاس برای کمک بیشتر می مانند ، که دانشجویان آنلاین به ندرت می خواهند. به نظر می رسد دانشجویان آنلاین تمایل بیشتری به بلند کردن دست ندارند و اغلب خسته به نظر می رسند.

وی گفت: “من فکر می کنم که واقعاً آمدن به مدرسه و لباس پوشیدن باعث می شود کودکان بیشتر احساس کنند در زندگی خود هدف دارند.”

هنگامی که یونکرز در اکتبر یک گزینه ترکیبی را شروع کرد که به دانشجویان امکان می دهد شخصاً در روزهای دوشنبه و سه شنبه یا پنج شنبه و جمعه شرکت کنند ، اکثر دانشجویان ترجیح دادند آنلاین بمانند. سخنگوی منطقه یونکرز گفت ، در حال حاضر ، فقط حدود یک سوم دانش آموزان در برنامه ترکیبی شرکت می کنند و بسیاری از کلاس های درس را تنها با تعداد معدودی دانش آموز ترک می کنند.

پوشش کامل شیوع ویروس کرونا

جید شارپ ، مدیر یونکرز گفت که او تفاوت قابل توجهی در نمرات یا نمرات آزمون بین دانش آموزان از راه دور و ترکیبی مشاهده نکرده است ، اما او از دیدن داده های مطالعاتی که نشان می دهد دانش آموزان دورتر استرس بیشتری دارند ، تعجب نکرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از 1100 دانش آموز دبیرستانی وی در خانه وظایفی از قبیل مراقبت از خواهر و برادر کوچکتر علاوه بر کار درسی دارند ، گفت: “من برای دانش آموزان ما در این وضعیت متاسفم.” سه چهارم از خانواده هایی است که ایالت از نظر اقتصادی در نظر گرفته است ، از جمله بسیاری از خانواده های مهاجر. برخی والدینی دارند که شغل خود را از دست داده اند. برخی عزیزان خود را به Covid-19 از دست دادند. و بسیاری از تنشهای اجتماعی و سیاسی طی یک سال گذشته متزلزل شده اند.

شارپ گفت ، این مدرسه برای حمایت از دانش آموزان تلاش می كند ، كلاسها را به چهار روز در روز چهارشنبه سلامتی محدود می كند و كلابهای بعد از مدرسه را با توجه به بهداشت روان برگزار می كند.

تارا اوسالیوان ، که تاریخ ایالات متحده را در یونکرز تدریس می کند ، گفت: “هیچ یک از اینها کاری را که حتی چند روز در کلاس تعامل با معلمان و همسالان قادر به انجام آن است فراهم نمی کند.”

اوسالیوان گفت: “یک جادوی کوچک ممکن است در کلاس اتفاق بیفتد.” “هیچ چیز مانند روابط و انرژی کودکان با یکدیگر کار نمی کند ، جریان مکالمات و رد ایده هایی که به وضوح در شخص وجود دارد.”

تارا اوسالیوان ، که در دبیرستان یونکرز تاریخ آمریکا را تدریس می کند ، می گوید دانش آموزان دور او “جادوی” اتفاق افتاده در کلاس را از دست می دهند.با مجوز از تارا او سالیوان

سردرد و خستگی چشم

تانیا پالمر 16 ساله ، جوان یونکرز ، امسال توانست نمرات خود را حفظ کند – اما فقط به این دلیل که برای جبران آنچه در کلاس از دست داده است وقت اضافی می گیرد.

تانیا که برای محافظت از پدربزرگ 75 ساله اش که با خانواده اش زندگی می کند ، دور ماندن را انتخاب کرد ، گفت: “فکر نمی کنم واقعاً چیزهای زیادی یاد بگیرم.” “چیزهای زیادی وجود دارد که خودم یاد می گیرم.”

از ابتدای سال تحصیلی که مشکلات فنی بیشتر است و معلمان هنوز در حال تنظیم هستند ، اوضاع بهتر شده است. اما وقتی او هر روز پنج ساعت کلاس آنلاین خود را به پایان می رساند ، او اغلب ساعت ها تحقیق و مطالعه اضافی را برای یادگیری مطالب تماشا می کند.

وی گفت: “من زیاد سردرد و خستگی چشم دارم.” چشمانم خیلی خشک است و کمرم هم درد می کند. »

تانیا پالمر ، 16 ساله ، دانشجوی دبیرستان یونکرز ، می گوید که او اغلب مجبور است هنگام تحصیل از راه دور درس بخواند.با احترام از تانیا پالمر

مطالعه NBC News and Challenge Success نشان داد که دانشجویان آنلاین در یونکرز به تنهایی در آخر هفته به طور متوسط ​​31 دقیقه تکالیف و در طول هفته 70 دقیقه بیشتر از همکلاسی های خود در برنامه ترکیبی گزارش می دهند. اگرچه بیشتر دانش آموزان به 9 ساعت خواب توصیه شده برای بزرگسالان نمی رسند ، اما فقط بیش از شش ساعت گزارش می دهند ، اما دانشجویان هیبریدی گزارش می کنند که شبانه به طور متوسط ​​حدود 10 دقیقه بیشتر از همسالان خود به صورت آنلاین می خوابند.

تانیا گونزالس ، مادر تانیا گفت: “ساعت 10 است و او را روی کامپیوتر می بینم.” “من به او نزدیک می شوم ، فکر می کنم می تواند یک فیلم تماشا کند ، اما نه ، او در یک کلاس کار می کند.”

برنامه NBC News را برای پوشش کامل و هشدارهای شیوع ویروس کرونا بارگیری کنید

شان وارگاس-ارسیا هنگامی که هفته ای دو روز در مدرسه بود انرژی بیشتری داشت و روش های بیشتری برای درک دروس خود داشت ، و با یادآوری چگونگی تلاش در ترم گذشته برای تجسم ساختار مولکولی اسیدهای چرب معروف به لیپیدها ، در حالی که چنین بود یک مدل 3 بعدی را در دفتر زیست خود نمی بینید.

وی گفت: “من مثل این بودم كه” اوه ، این كمك می كند “، زیرا واقعاً می توانستم آن را ببینم.

امروزه ، شان دوباره کاملا آنلاین است. بنابراین تعداد کمی از دانش آموزان با باز شدن مدرسه در ماه گذشته پس از چندین هفته تعطیلی به دلیل افزایش میزان عفونت ، بازگشتند که وی تنها دانش آموز برخی از کلاسهای آن بود. او فکر کرد که این خیلی منطقی نیست ، بنابراین اکنون بیدار می شود ، از اتاقش عبور می کند و بدون وقفه از ساعت 7:45 تا 1:00 جلوی کامپیوتر می نشیند. عجیب در برنامه او ناهار خود را در پایان روز قرار می دهد.

با نزدیک شدن برنامه های دانشگاهی ، شان نگران است که نمرات او در کلاس های آنلاین آسیب ببیند ، که باعث می شود سال آینده در انتخاب اول خود در دانشگاه براون شلیک کند.

وی گفت: “اضطراب زیادی وجود دارد که به فکر آینده من است.”

او همچنین با انزوا از دوستانش مبارزه می کند. او از ساعات آرام تابستان برای تأمل استفاده کرد و در ماه سپتامبر به عنوان یک تراجنسیتی پیش خانواده و دوستانش رفت. وی تغییر نام را در شبکه های اجتماعی اعلام کرد ، اما از آن زمان بیشتر همکلاسی هایش او را شخصاً ندیده اند.

امسال همه چیز برای دانشجویان Yonkers دشوارتر بود ، یک مدرسه انتخابی از نظر علمی که ترکیبی از دانش آموزان را جذب می کند – نیمی از لاتین ، 20٪ سفید ، 15٪ آسیایی ، 13٪ سیاه – از شهری به همین نام ، در شمال شهر نیویورک . برنامه های ورزشی و فوق برنامه تا حد زیادی ناپدید شده اند ، و برنامه های مدرسه ، مانند برنامه های یونکرهای سنتی که در جشن بهار برای جشن فرهنگ های مختلف مدرسه برگزار می شود ، لغو شده اند.

اما ماهر 17 ساله که گزینه آنلاین را انتخاب کرد زیرا خواهرش آسم دارد و مادربزرگش دارای سیستم ایمنی به خطر افتاده است ، می گوید: برای برخی از دانش آموزان ، هزینه کمی برای تأمین امنیت خانواده آنها است.

وی گفت: “فداکاری ارزش آن را دارد ، زیرا من برای سلامتی خانواده و عزیزانم ارزش قائل هستم.”

اما ماهر ، 17 ساله ، دانشجوی دبیرستان Yonkers ، گزینه حفاظت از خانواده خود را از راه دور انتخاب کرد.
با احترام از اما ماهر

اما معلمان نگران تأثیر طولانی مدت بر نسلی از کودکان هستند که استرس دارند ، برای یادگیری تلاش می کنند و دوستان خود را از دست می دهند.

صالحوبی ، یک معلم شیمی گفت: “شما این همه از این بچه ها را بردید”. “شما این ورزش را از بین بردید. شما تعاملات را برطرف کردید. مثل اینکه بچه ها الان 100 درصد آنلاین هستند در زندان هستند. “


منبع: khabar-dastchin.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*