[ad_1]

دولت ایالات متحده سرانجام شروع به شناسایی عمومی بشقاب پرنده ها می کند. خالق The X-Files دهه ها در انتظار این لحظه بود.

کریس کارتر این هفته در یک تماس تلفنی گفت: “این چیزی است که مدتهاست به آن علاقه مندم ، بنابراین لذت بردن از معادل خبرهای صفحه اول یک لذت است.”

این در حالی است که آژانس های اطلاعاتی آماده می شوند گزارشی درباره آنچه پدیده های هوایی ناشناخته می خوانند برای مردم آمریکا آماده کنند ، این یک لحظه بالقوه تحول آفرین است. اما این زمان مخصوصاً عجیب برای هنرمندانی است که مدتهاست درک جمعی ما از اشیا flying مرموز پرواز را تشکیل داده اند.

باری سوننفلد ، مدیر سه بخش از سه گانه اصلی مردان سیاه پوش ، گفت که از آنچه می توانیم یاد بگیریم احساس وحشت می کند.

وی گفت: “این ترسناک است. اگر بیگانگان وجود داشته باشند ، من نمی توانم تصور کنم که آنها خوب هستند و من فکر نمی کنم که ما لیاقت برخورد خوبی داشته باشیم. بیایید با این واقعیت روبرو شویم ، انسان ویروس موجود در کره زمین است.”

اضطراب سوننفلد مناسب مردی است که شرح حال خود را “خاطرات یک کارگردان عصبی” عنوان کرده است. در فیلم اول ، مردان سیاهپوست ، متجاوز به سبک سوسری سرانجام خود را به عنوان یک کشاورز درآورده و به کشتار خود ادامه می دهد.

ایده رسیدن یک بشقاب پرنده بشقاب پرنده به زمین مدتهاست که در آگاهی عمومی با “بیگانگان” مرتبط است و از طریق منشور هالیوود ، خوب یا بد شکسته می شود. این پارادایمی است که برخی از سازندگان با خوشحالی از آن استقبال کرده اند ، در حالی که برخی دیگر عمدا سعی در تضعیف آن داشته اند.

در دهه 1950 ، “روزی که زمین ایستاد” و “حمله به هواپیماربایان بدن” پارانویای جنگ سرد را هدایت می کرد. در دهه های اخیر ، که توسط تروریسم جهانی مشخص شده است ، بازدیدکنندگان از خارج از کشور به واشنگتن (“روز استقلال”) ، نیویورک (“انتقام جویان”) و سایر نقاط مهم رفته اند.

تخریب کاخ سفید در روز استقلال رولند امریخ.فیلم فاکس قرن بیستم / مجلسی با مجوز اورت

X-Files عمیق تر شد ، هم پدیده های ماورا الطبیعه و هم توطئه عظیمی از دولت برای پنهان کردن حقیقت زندگی فرازمینی را تصور کرد.

این نمایش که یک فرقه از دهه 1990 با بازی دیوید دوچوونی و جیلیان اندرسون به عنوان عوامل FBI در حال تحقیق درباره وقایع مرموز بود ، تا حدی از آنچه کارتر “باقی مانده” بی اعتمادی دوران واترگیت توصیف کرد ، الهام گرفت.

نقش هالیوود در شکل دادن به نگرش های عمومی در مورد بشقاب پرنده ها – آنچه که به عنوان یک گفتگوی اجتماعی پذیرفته شده در هنگام شام تلقی می شود ، که گفته های آن درباره مشاهدات ادعایی جدی گرفته می شود – دشوار است و تعریف آن دشوار است. علاقه رسانه ها به بشقاب پرنده ها غالباً یک شمشیر دو لبه است ، که علاقه قانونی به موضوع را تغذیه می کند ، در حالی که آن را برای فروش بلیط یا ارتقا rating رتبه بندی حساس می کند.

دیانا والش پاسولکا ، استاد فلسفه و دین در دانشگاه کارولینای شمالی ، ویلمینگتون و نویسنده کتاب “فضای آمریکایی: بشقاب پرنده ها ، دین ، ​​فناوری” گفت که سرگرمی های بشقاب پرنده ها را می توان تقریباً به دو دسته تقسیم کرد که برای چندین دهه وجود دارد و گاهی همپوشانی دارند. .

عنوان اول شامل عناوینی است که “آشکار می کند که رویداد بشقاب پرنده برای انسان مضر است” مانند “روز استقلال” و سایر موارد حماسی خشونت. در بخش دوم پروژه هایی هستند که در آنها برخوردهای با بشقاب پرنده ها ابعاد فلسفی ملایمی پیدا می کنند و بازدیدکنندگان عجیب و غریب اساساً خیرخواه هستند ، مانند “برخوردهای نوع سوم” و “بیگانه” استیون اسپیلبرگ.

“برخورد نزدیک نوع سوم” استیون اسپیلبرگ تصویری فلسفی تر از برخورد با یک بشقاب پرنده را ارائه می دهد.عکسهای کلمبیا

مارک فرگوس ، نویسنده مشترک ظروف آشفته ژانر 2011 “گاوچران ها و بیگانگان” گفت هالیوود اغلب برای ارائه توضیحاتی تخیلی اما طاقت فرسای معنوی برای اسرار فضایی و اسرار ملی مانند “حادثه روزول” در سال 1947 وارد عمل شده است. آقای کابوی ها و Aliens “توسط Universal Pictures ، بخشی از NBCUniversal به طور داخلی تولید و توزیع شد.)

فرگوس گفت: “این همیشه یک حس عظیم بوده است که هیچ کس به اندازه کافی همه اینها را تا جایی که این علاقه به بشقاب پرنده ها در فرهنگ باقی بماند ، توضیح نداده است.”

با این حال ، پاسولکا گفت که او معتقد است برخی تصاویر رسانه ای از بشقاب پرنده ها – همراه با تلاش های دولت برای کنترل داستان های ملی – از تحقیقات جدی جلوگیری کرده است.

وی گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند کسانی که به بشقاب پرنده ها باور دارند عجیب و افراطی و حاشیه ای هستند.” “تحقیقات قابل اعتماد و جدی بشقاب پرنده تحت تأثیر نحوه نمایندگی افرادی است که به آنها اعتقاد دارند در فرهنگ.”

به عبارت دیگر ، سرگرمی های گسترده باعث شده است که راحت تر از ایمان آوردن مومنان به عنوان کاریکاتورهای توطئه آمیز ، به جای اینکه با بشقاب پرنده های بشری به عنوان موضوعات بالقوه تحقیقاتی یا حتی مسائل امنیت ملی تلقی شود.

یک روز پس از آنکه خلبان سابق نیروی دریایی دیوید فراور در حین آموزش بر روی اقیانوس آرام در سال 2004 یک “شی tick تیک تاک” ناشناس را مشاهده کرد ، خدمه کشتی وی از مختصر هالیوود برای تار کردن آن استفاده کردند. فراور گفت ، آنها “مردان سیاه پوش” ، “نشانه ها” و فیلم های دیگری درباره حمله بیگانگان را در کانال های تلویزیونی داخلی منتشر کردند.

https://www.youtube.com/watch؟v=h3dIeD_A

پاسولکا خاطرنشان کرد که طی سالها ، معمولاً “ترسناک تر کردن” بشقاب پرنده ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است ، که به تمایلات معمول برای هیجان و حمل و نقل دامن می زند. با این وجود ، درام مراقبه ای “ورود” از دنیس ویلنوو ، یک موفقیت تجاری و انتقادی که در سال 2016 منتشر شد ، یک مطالعه موردی جالب را در رویکرد جایگزین ارائه می دهد.

“ورود” بر روی یک زبان شناس (با بازی ایمی آدامز) متمرکز است که وظیفه رمزگشایی زبان مورد استفاده بازدید کنندگان بین کهکشانی را در یک سفینه فضایی دارد که شبیه تخم مرغ سیاه فلزی است. این فیلم اسرار خود را به روش و روشنی افشا می کند و در نهایت خود را به عنوان تمثیلی از اهمیت ارتباطات بین المللی در جهانی تغییر شکل داده که توسط ناسیونالیسم سرسخت و نظامی گری تغییر شکل داده است.

آرون رایدر ، یکی از تهیه کنندگان فیلم “Arrival” ، گفت که هنگام فیلمبرداری این فیلم در کانادا در سال 2015 ، وی معتقد بود که “به احتمال زیاد روزی شواهد انکارناپذیری مبنی بر وجود بشقاب پرنده ها و وجود حیات بیگانه وجود دارد.” (رایدر همچنین تهیه کننده اجرایی یکی دیگر از آثار کلاسیک علمی تخیلی مدرن بود: “دونی دارکو”.)

رایدر این هفته گفت: “اگر هیچ چیز دیگری نیست ، من متعجب هستم که مدت زیادی طول کشید تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.” “تعجب می کنم که چرا ما خیلی زودتر از این خواستار افشای آن نبودیم. چرا شواهد را مخفی نگه می داریم؟ وقت آن رسیده است.”

[ad_2]

منبع: khabar-dastchin.ir