چگونه ایالات متحده در تلاش برای جبران زمین های از دست رفته در وسایل نقلیه الکتریکی است


جابجایی سوزن نیاز به یک بازنگری از بالا به پایین در مورد نحوه ساخت ، خرید و استفاده از وسایل نقلیه آمریکایی ها دارد ، از تأمین تقاضای روزافزون برای مواد معدنی خاکی کمیاب که در باتری ها استفاده می شود تا ایجاد یک شبکه مقرون به صرفه از ایستگاه های شارژ در سراسر کشور.

چالش های ایجاد ایالات متحده به عنوان رهبر جهانی در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی در حالی متمرکز شده است که دولت بایدن این هفته در جریان اجلاس جهانی کاخ سفید تلاش می کند اقدامات مربوط به تغییر آب و هوا را به منظور تعهدات بلندپروازانه سایر کشورها افزایش دهد. در ایالات متحده ، بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای ، انتشار اگزوز از خودروها و کامیون ها است.

در برنامه زیربنایی بایدن 174 میلیارد دلار برای وسایل نقلیه الکتریکی پیش بینی شده است که شامل تخفیف مالیاتی برای خریداران و برنامه هایی برای دستیابی به هدف خود در نصب نیم میلیون ایستگاه شارژ تا پایان دهه است.

این پول باید برای پاسخگویی به چالش های مختلفی برخوردار باشد. در حال حاضر ، خرید یک وسیله نقلیه الکتریکی ساخت ایالات متحده با قطعات آمریکایی اساساً غیرممکن است. بیشتر زنجیره تأمین ، از باتری های لیتیوم یون گرفته تا موتورهای بدون برس ، در خارج از ایالات متحده ، در مکان هایی مانند چین ، ژاپن و حتی کنگو است.

جنیفر گران هولم ، وزیر انرژی ، اخیراً گفت: “آمریکا در رقابت با رقبای اقتصادی مانند چین برای داشتن یک بازار اتومبیل الکتریکی در حال رقابت است – و زنجیره تامین مواد حیاتی مانند لیتیوم و کبالت تعیین کننده پیروزی یا از دست دادن ما خواهد بود.”

مصرف کنندگان آمریکایی به طور مرتب به گرانی اتومبیل های برقی ، گزینه های کمتری برای مدل هایی که دوست دارند و چالش شارژ راحت اتومبیل ها اشاره می کنند زیرا آنها هنوز موتورهای سوخت گازی را ترجیح می دهند.

هزینه بالای باتری های EV که می تواند حدود یک سوم قیمت یک وسیله نقلیه الکتریکی باشد ، همان چیزی است که برچسب های قیمت آنها را بالاتر از قیمت خودروهای سنتی و کامیون ها قرار می دهد. اما خودروسازان می گویند نوآوری در فن آوری ، همراه با افزایش تولید ، می تواند این هزینه ها را تا جایی کاهش دهد که مصرف کنندگان به زودی دیگر مجبور نشوند بین انتشار اگزوز و کیف پول خود یکی را انتخاب کنند.

خودروسازان و رهبران سیاسی شرط می بندند که این موانع به زودی از بین خواهد رفت.

کارن فلتون ، مدیر خدمات انرژی و مشاوره برای ارنست و یانگ ، گفت: “ما نمی توانیم فراموش كنیم كه كتاب نمایشنامه قبلاً بازی شده است.” “ما می توانیم به چین نگاه کنیم ، می توانیم به کشورهای اروپایی نگاه کنیم و ببینیم چه عواملی م worksثر است و چه چیزهایی لازم است.”

تمرکز بایدن بر ساخت اتومبیل های آمریکایی با کارگران اتحادیه نبرد دشوار دیگری است ، به ویژه هنگامی که استفاده از قدرت خرید دولت فدرال – از طریق ناوگان صدها هزار وسیله نقلیه شخصی خود – برای تحریک صنعت نوپای برق صورت می گیرد.

تمام وسایل نقلیه الکتریکی ساخته شده در ایالات متحده آمریکا یا با نیروی کار غیرمتفقین مانند تسلا یا بیشتر با قطعات وارداتی تولید می شوند ، بدون اینکه تحت آزمایش “تمام آمریکایی” بایدن قرار بگیرند. در این هفته ، United Auto Workers از جنرال موتورز درخواست کرد که دستمزد کامل را به اتحادیه های کارگری در مشاغل مشترک خود مانند ساخت اجزای EV برای سلولهای Ultium پرداخت کند و آن را “یک تعهد اخلاقی” خواند.

خودروهای تسلا در یک ایستگاه شارژ در سن ماتئو ، کالیفرنیا ، در تاریخ 22 سپتامبر 2020 شارژ می شوند.دیوید پل موریس / بلومبرگ از طریق پرونده گتی ایماژ

در زمانی که قطعات در دسترس خرید و فروش اتومبیل در نمایندگی ها هستند ، چالش برای مصرف کنندگان این است که راهی برای شارژ مجدد آنها پیدا کنند ، که در سبک زندگی آنها می گنجد. تحلیلگران صنعت خودرو می گویند خریدار بالقوه معمولی اتومبیل های الکتریکی “نگرانی دامنه ای” دارد – ترس از اتمام یک وسیله نقلیه قبل از وجود راهی مناسب برای شارژ مجدد.

و سپس نیاز به زیرساخت های عمومی در قالب ایستگاه های تعویض وجود دارد.

اورلاندو ، فلوریدا ، در حال کار برای نصب صدها ایستگاه شارژ است ، تا حدی برای تحریک استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی در صنایع انبوه برای اجاره مقصد گردشگری. شهردار بادی دایر می گوید این شهر همچنین در حال تدوین کدهای استفاده از زمین است که به امکانات پارکینگ آینده احتیاج دارد تا یا دارای ایستگاه های شارژ باشند یا به کابل های برق متصل شوند تا نصب آنها در آینده آسان تر شود.

دایر گفت: “این همیشه یکی از موارد مرغ و تخم مرغ بوده است: آیا شما وسایل نقلیه الکتریکی یا زیرساخت شارژ را دارید؟” “من فکر می کنم کاملاً واضح است که برای افزایش خودروهای الکتریکی ، دولت و نهادهای دیگر باید سرمایه گذاری کنند.”

با حذف اتومبیل ها و کامیون های قدیمی و جایگزین شدن آنها با وسایل نقلیه الکتریکی ، تقاضا از شرکت های انرژی افزایش می یابد – به ویژه اینکه آنها تحت فشار هستند تا مقدار بیشتری از این انرژی را از منابع تجدید پذیر مانند باد و خورشید تولید کنند.

این به معنای متعادل سازی دقیق و مداوم شبکه برق کشور است که مستلزم آن است که عرضه و تقاضای برق تقریباً یکنواخت حفظ شود. هنگامی که تقاضا در شبکه کمتر است ، وسایل نقلیه شارژ خانگی یک شبه انرژی می گیرند یا حتی در صورت تقاضای زیاد ، برق را دوباره به شبکه می فروشند.

Pasquale Romano ، مدیر عامل شبکه شارژ EV ChargePoint ، گفت: “این یک پدیده 20 ساله است. اینطور نیست که ما مجبور باشیم یک شبه این کار را انجام دهیم.” “هر ساله شما یک مشکل بزرگ را به قطعات لقمه تقسیم می کنید.”

یعقوب وارد کمک کرد


منبع: khabar-dastchin.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*