از دیگر مزیتهای به کارگیری از همین قطعه می توان به مصرف سوخت بهینهتر و خنک شدن موتور نیز اشاره داشت. هدرز ها را میتوان بر پایه ظاهری که دارند، در دستههای مختلف دستهبندی کرد، به این ترتیب کمپانی سازنده باید مهم توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک جور از این قطعه را طراحی کنند. همین دو قطعه از لحاظ جنس و ساختاری حساس یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اساسی کمترین مقاومت از اگزوز ماشین بیرون میگردند و پروسهی انجام این اتفاق اساسی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه دارای مانیفولد، فراوان پرسرعت و آسانتر میباشد و این مسئله خویش می تواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر هدرز دست ساز پراید داشته باشد. طراحی و ایجاد مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به لحاظ میرسد، از این جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز پراید یورو4 فولادی از طرز خمکاری به کارگیری شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین استدلال خروج گازهای آلاینده به بهترین موقعیت ممکن رخداد میافتد. همانطور که گفته شد، کارگزاشتن همین قطعه یک فرمان آسان تلقی میشود، اما باید گفت طراحی که به جهت ساخت قطعه هدرز پراید یورو 4 فولادی حرفهای آیتم به کارگیری قرار میگیرد، معمولی نیست؛ در طراحی همین قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین می بایست گفت در تولید و طراحی هدرز پراید یورو 4 فولادی از فلزهایی زیرا فولاد، آلیاژهای مختلف و استیل استعمال میشود، بهرهگیری از این قطعه سبب ساز می‌گردد که گازهای سوخته شده از احتراق، اساسی فشار و در مدتزمان مقداری از موتور خارج شود. هدرز را میتوان یک جایگزین برای مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به دلیل هزینهی بالایی که دارد، کاهش به وسیله خودروسازان مورد به کارگیری قرار میگیرد، ولی از آن در طراحی ماشین های اسپرت و اختصاصی مسابقه استفاده میشود و حتی ممکن می باشد شما در ماشینهایی که دسته بالایی دارند، همین قطعه را بهصورت فابریک بازدید کنید. نکتهای که در رابطه کلیدی طراحی و ساخت همین قطعه اصلی دارد، زمانه و هزینهای می باشد که شما باید برای آن در لحاظ بگیرید، ساخت هدرز را می توان یک پروسه وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این استدلال بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که بایستی بهصورت جداگانه بر روی ماشین کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کارگیری نمیکنند. همچنین باید گفت که بخش اعظمی از افراد میباشند که به دنبال شیوهای به جهت تولید صدا از اگزوز خودروی خویش هستند؛ بهترین راهحل به جهت این اشخاص را می توان استفاده از هدرز در نظر گرفت، ولی باید گفت هدرز نمیتواند صدای چندان بلندی تولید کند، البته به عبارتی صدای تولیدی و قلیل را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از حساس ویژهای برخوردار است. چنانچه در طراحی و تولید خودروی شما از قطعهی هدرز استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با شتاب و کارایی بهتری از اتومبیل بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. اگر شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم هدرز روی پراید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر