پیستون های ترک دار T شکل، با دو شیار افقی و عمودی هستند که رخنه افقی آن‌ها نزدیک سر پیستون در پایین حلقه ها و رخنه عمودی انها در نصیب راهنمای پیستون قرار دارد.در طرف مقابل،فقط یک رخنه افقی تولید می شود.(شکل ۹). شکاف ریز در میان پیستون و دیواره سیلندر توسط حلقه های پیستون ، که در شیارهای روی پیستون در حیطه ای دارای اسمو رسم به تسمه پیستون قرار می گیرد ، مالامال می شود. عمل همین رینگها در دست گرفتن پخش روغن روی دیواره سیلندر است. حرکت معکوس یعنی رجوع و برگشت میله پیستون بدین ترتیب که روغن فشرده از دهانه میله پیستون وارد لوله سیلندر شده و پس از فشارسازی، روغن فشرده بخش پیستون از دهانه سمت پیستون به مخزن روغن تخلیه و در غایت میله پیستون به درون سیلندر برمی گردد. کارایی همین قطعه به همین صورت می باشد که زمانی که گاز یخچال به وسیله کمپرسور کلیدی فشار زیادی به سمت اپراتور دستگاه ارسال می‌شود و در اپراتور سرمای حتمی به گاز داده میشود، گاز به سمت فن یخچال ارسال میشود تا مهم کمک آن محفظه و یا این که کابین یخچال فریزر خنک شود. پیستون اصلی حرکات خویش (به سمت پایین) ابتدا سبب ورود هوا و یا مخلوط هوا و سوخت به درون سیلندر میشود، سپس سبب ساز فشرده شدن ادغام مذکور گشته و در ضمن به نحو رضایت گوشه ای (هنگام حرکت به سمت بالا) از نشت نمودن گازها جلوگیری میکند. اين مدل از رينگ ها به تیتر رينگ نخستین كمپرسي يا بالاترين حلقه پیستون گزینه به کارگیری قرار مي گيرند و پله داخلي آنها بايد به سمت بالا باشد. تعدا حلقه ها در هر پیستون بسته به دسته موتور و حجمی مورد لحاظ از سه تا پنج و گهگاه تا هفت حلقه متغیر است. همین دسته پیستون طبق معمول حیاتی پیاله احتراق بروی سطح خود می باشد. دمای فیوز حرارتی در یخچالها معمولاً چیزی در حدود ۷۲ تا ۸۲ مرتبه سانتیگراد است. زمانه عیبیابی سردخانه بایستی حتماً به این مورد قضیه دقت داشته باشید که روی یخچالها یک قطعه دیگر به نام فیوز حرارتی هم وجود دارد. فهمیدن این نکته ها به شما امداد می کند تا در زمانه عیبیابی یخچال بتوانید اختلال مهم و حساس دستگاه را بهتر پیدا نمایید و آن را برطرف کردن کنید. ممکن است در بسیاری از مطالبی که در خصوص قطعات یخچال متن و منتشر میشوند، حرفی از این قطعه به میان نیاید ولی باید به خاطر داشته باشید که یک عدد از مهمترین قطعات در فریزر این فیوز حرارتی است و برای مدام وظیفه خویش را به درستی انجام دهد. اگر دما از همین محدوده تجاوز کند و به کلمه دیگر بخش اعظم شود در عاقبت همین قطعه یعنی فیوز حرارتی میسوزد. اگر بغل یاتاقانی خیلی خراب باشد ، هر بار که کلاچ بگیرید ( در خودروهایی که جعبه دنده دستی دارند) یا این که کلاچ را رها نمایید ، صدا می کند . البته کار مهم دیگری که قطعه ترمودیسک در یخچال فریزر انجام میدهد و در حین عیبیابی دستگاه می بایست به آن اعتنا داشته باشید همین می باشد که همین قطعه در اصل عمل رساندن جریان برق و قطع کردن آن از هیتر المنت را بر عهده دارد. بنابراین در حین عیبیابی دستگاه حتماً به دمایی که کنتاکتهای همین قطعه از هم انقطاع می‌شوند و هنگامی که کنتاکتهای این قطعه به هم میچسبند اعتنا کنید. به کلمه دیگر در همین دما همین قطعات در ترمودیسک به یکدیگر میچسبند. اگر دقت کرده باشید رینگها و به صورت حلقه کامل نیستند، و دهانه آن به شکل تام بسته نمی‌شود پس باید دقت نماییم که حلقه کمپرسی و رینگ کمپرسی روغنی هر دو دهانهیی دارند، و این دهانهها هنگامی که پیستون را در سیلندر موتورسیکلت جا میاندازیم نباید روبروی هم قرار بگیرند، چون سبب ساز بالا وارد شدن روغن و ایجادروغن سوزی می شود، به جهت خودداری از این عمل در زمانه کارگزاری دهانههای رینگ را به صورت ۱۲۰ درجه اصلی مسافت از هم تقسیم می کنیم . بهدلیل وجود گیربکس ششسرعته و سیستم کلاچ چندصفحهای غوطهور در روغن و پیشرانه 200 سیسی و همینطور طراحی چهارسوپاپ در بالای پیستون در این موتورسیکلت، شاهد شتاب بهتر و شتاب بالاتری نسبت بهدیگر موتورسیکلتهای باجاج خرید پیستون سمند ef7 هستیم. مهم تضمین سرویس ها ارائه شده در راستای افزایش کیفیت تعمیرات خودرو و نیز راضی بودن مندی مشتریان خویش کارایی خواهد نمود. وجود گرد و خاک بر روی کندانسور سردخانه باعث میشود، کارایی یخچال کلیدی اختلال متعددی مواجه شود. به جهت اینکه در دوران عیبیابی سردخانه عملکرد قطعه کندانسور فریزر را باز‌نگری کنید توجه داشته باشید که منش شکافت گرد و خاک و کثیفی به این قطعه کاملا بسته شده باشد. برای عیبیابی فریزر حتماً باید عملکرد هیتر المنت را بدانید. بنابراین حتماً یک اهم متر تهیه و تنظیم کنید و آن گاه عملیات عیبیابی و آزمون یخچال فریزر را انجام دهید. نکتهای که قبل از آموزش نحوه عیبیابی یخچال و قطعات آن می بایست به آن اشاره کنیم، این می باشد که اولاً برای آزمون تمامی قطعات سردخانه نیاز به یک اهم متر دارید. برای خودداری از زدن پیستون در اکثری از موتور ها از پیستون هایی استعمال می شود که گژن پین آنان اندکی خارج از مرکز است.این بیرون از مرکزی به طرف دامنه پیستون هست که منزله تراز فشار گیر اهمیت (شکل ۱۰) فعالیت می کند. ممکن هست گژن پین ها ( محورهای پیستون ) ضمن حرکت های بالا و زیر پیستون ها صدای خشک و فلز به فلز تولید نمایند و همین در حالی اتفاق می افتد که گژن گین لاغز شده و یا این که بوش پیستون جا باز کرده باشد . اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد افزایش حجم پیستون لطفا به تماشا از وب وب سایت ما.

ایندکسر