معرفی تقویم های رومیزی و سررسید در ایران و خارج از ایران

کسب و کارهای حرفه ای، تبلیغات حرفه ای دارند!

 

آن دست از کسب و کارهایی که میخواهند حرفه ای باشند، باید حرفه ای عمل کنند!

 

از این جمله پیداست که این گونه کسب و کارها باید تمام اعمالشان در راستای حرفه ای بودنشان باشد.

 

تبلیغات یکی از اعمالی است که شما را میتواند به عرش ببرد! ولی چگونه؟!

 

تبلیغاتی متفاوت از رقبایتان که به خاص بودن شما کمک خواهد کرد یکی از راه های حرفه عمل کردن است.

 

مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا با مدل هایی منحصر به فرد و جذاب در تقویم رومیزی و سالنامه، بستر تبلیغاتی حرفه ای را برای کسب و کارهای حرفه ای فراهم میکند.

 

 

مجموعه ای با بیش از 15 سال سابقه…

 

گروه آوای عرشیا در راستای توسعه کسب و کارها به وسیله چاپ و تبلیغات، سالهاست که مشغول به خدمت رسانی میباشد. این گروه با هدف ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان خود، رویکردی علمی، خلاقانه و اثر بخش را در تبلیغات با استفاده از محصولات، در پیش گرفته است.

 

با استفاده از علم مارکتینگ و شناخت و بررسی بازار رقبا، این مهم را دریافتند که تبلیغ با استفاده از تقویم رومیزی و سالنامه در بازار به روشی مشابه صورت میگیرد و هیچ گونه خلاقیتی در این روش دیده نمیشود.

 

پس مجموعه آوای عرشیا لازم دانست که با به کارگیری طراحانی خلاق و ایده پرداز، اقدام به تولید محصولاتی متفاوت و منحصر به فرد نماید.

 

همانگونه که در بالا اشاره کردیم یکی از بهترین متدهای بازاریابی، استفاده از سررسید یا همان سالنامه میباشد. اما چرا؟!

 

سررسید ها به دلیل داشتن محلی برای نگاشتن، نوعی دفتر یادداشت محسوب می شوند که میتوان به صورت روزمره از آن برای نوشتن استفاده کرد.

 

معمولا گروه های مختلفی از مردم، سررسید را برای یادداشت برداری های روزمره خود استفاده میکنند.

 

هر کدام از این گروه ها عنوان های خاص خود را برای یادداشت دارند؛

 

عناوینی همچون: برنامه ریزی روزانه، صورت جلسات کاری، خلاصه برداری درسی و … تا روزمره ترین اتفاقات زندگی.

 

با توجه به این استفاده عمده از سالنامه، میتوان نتیجه گرفت که به این دلیل که این محصول به صورت همیشگی در دست افراد جهت استفاده میباشد، پس انتخاب این شیوه تبلیغاتی، هوشمندانه خواهد بود.

 

یکی دیگر از دلایل استفاده از این روش برای تبلیغات، مقرون به صرفه بودن سالنامه میباشد.

 

با توجه به در نظر گرفتن این مهم که استفاده از سررسید چقدر میتواند به تبلیغات کسب و کارها کمک کند، لازم دانستیم به معرفی بیشتر این محصول بپردازیم.

 

در توضیح در رابطه با سالنامه ها، شاید بدانید که دفاتری هستند که گاهی به شکل روز شمار، گاهی به شکل هفتگی چاپ و عرضه میشوند.

 

غالب مردم  سررسید هایی را تهیه میکنند که به شکل روز شمار هستند و فضای بیشتری برای استفاده و یادداشت برداری دارند.

 

تصور کنید که تقویم های رومیزی با طراحی زیبا جایی در گوشه کتابخانه، روی میز کار و یا هر گوشه ای از منزل یا محل کار جا خواهند گرفت و زیبایی دوچندانی به آن محیط خواهد بخشید.

 

علاوه بر اینکه نیاز شما را به عنوان تقویم رومیزی فراهم میکند، جنبه زیبایی نیز خواهد داشت که شما میتوانید محیطی که برای قرارگیری آن در نظر دارید را لاکچری و خاص کنید!  فقط با یک تقویم رومیزی!

 

شاید برایتان سوال باشد که کدام یک از تقویم های رومیزی این خصوصیت را دارند و تا این حد روی طراحی آن کار شده است که میشود آن را حتی به عنوان دکوری نیز در کتابخانه، روی میز یا هر جای دیگر استفاده کرد.

 

مجموعه هایی به صورت قوی و حرفه ای در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، به طور مثال چاپ برگ، آوای عرشیا، چاپ متین و …

 

ما در این مقاله می خواهیم مجموعه ای را به شما معرفی کنیم که شعارشان خاص بودن محصولاتشان میباشد.

 

تقویم های رومیزی این مجموعه به شکلی خلاقانه طراحی شده است؛

 

به طوریکه میتوان از ذوق طراحی آن ها این نتیجه را گرفت که هدف از ساخت و طراحی این محصول، صرفاً استفاده روزمره نبوده است و جنبه زیبایی آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

مجموعه آوای عرشیا یکی از مجموعه های تبلیغاتی میباشد که در زمینه چاپ و سفارش تقویم رومیزی اختصاصی فعالیت دارد و محصولاتی خلاقانه و شیک را تولید میکند و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

 

 اگر قصد دارید محصولات این گروه را مشاهده نمایید، میتوانید به سایت آن ها مراجعه فرمایید.

 

البته ما در ادامه تصاویری از محصولات این مجموعه تبلیغاتی را قرار داده ایم.

 

چگونه تقویم رومیزی و سررسید برای همه کسب و کار ها مناسب میباشد؟

 

حالا این سوال پیش خواهد آمد که چطور تقویم رومیزی و سالنامه میتواند همان روشی باشد که برای همه افراد مناسب است؟

 

هم چشمگیر باشد، هم تأثیر گذار و هم مقرون به صرفه!

 

    تبلیغ چشمگیر: تقویم رومیزی به علت اینکه تقویمی روز شمار است و به طور ایستاده قرار می گیرد، معمولا در جاهایی گذاشته می شود که بشود آن را هر لحظه دید.

 

    مدل هایی از این تقویم ها هستند که به دلیل زیبایی آن ها، حتی آن را به عنوان یک اکسسوری زیبا روی میز استفاده میکنند.

 

    با بررسی های انجام شده از مجموعه های تبلیغاتی مختلف همچون، چاپ برگ، چاپ آوای عرشیا، مجموعه چاپ متین و … با تقویم رومیزی ها و سررسید های خاص مجموعه آوای عرشیا روبرو شدیم که مدل هایی خاص و چشمگیری دارد.

 

    اگر از آن دست کسب و کارهایی هستید که به دنبال تبلیغی لوکس و خاص هستید، مدل های خاص تقویم رومیزی این مجموعه را میتوانید در سایت آن ها ببینید.

     تبلیغی تاثیرگذار: اگر شما تبلیغات خود را در صفحات تقویم رومیزی یا سررسید قرار دهید، هر روز از هر ماه در سال، در دید مخاطبان شما خواهد بود؛

 

    پس به طور قطع این تبلیغ می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب بگذارد؛ چرا که افراد با دیدن روزانه تبلیغات شما، نام شما را به خاطر خواهند سپرد و در صورت نیاز به شما مراجعه خواهند کرد.

    تبلیغی مقرون به صرفه: تقویم های رومیزی به علاوه نقاط مثبتی که در بالا اشاره کردیم، تبلیغاتی مقرون به صرفه نیز هستند.

 

    شما با چاپ تقویم رومیزی آوای عرشیا میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید چرا که جلوی خیلی از هزینه های گزاف تبلیغات را خواهند گرفت و باعث دیده شدن هر چه بیشتر حرفه شما خواهد شد.

 

    مجموعه های زیادی در زمینه چاپ و تبلیغات مشغول به فعالیت هستند؛ ولی به جرات میتوان گفت مجموعه آوای عرشیا با تنوع قیمتی که به محصولات خود داده است، باعث شده است که برای تمامی کسب و کارها با هر میزان قدرت خرید، انتخابی وجود داشته باشد.

 

    همانطور که در عنوان این مطلب نیز گفته شد، حتی شما میتوانید با 14 هزار تومان از این مجموعه، تقویم رومیزی تهیه کنید که به مدت یکسال نام شما را به مخاطبانتان یادآور شود.

 

سررسید وزیری برای مشتریانی مانند بازاریابان مناسب نیست؛ به این دلیل که فضای بیشتری را اشغال میکند و ممکن است برای حمل و نقل آن به مشکل برخورند. گالینگور بیکیفیت پس از مدتی از لبهها یا محل باز و بسته شدن جلد، ممکن است دچار پارگی شود. گالینگور استفاده شده در تولید سررسید وزیری 1400، طیف وسیعی از کیفیت را شامل میشود. سالنامه وزیری ترمو چاپی میتواند شامل فهرست مناسبتهایی باشد که بنا به تصمیماتی اتخاذ شدهاند تا یاد و خاطرهٔ حوادث، اتفاقات، یا انسانهای نامآور را زنده نگه دارند. مهمترین عامل بررسی کیفیت ترمو ، میزان تغییر رنگ آن هنگام داغی خوردن است . یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید سررسید وزیری 1400 باید به آن توجه کنید، جنس جلد سررسید میباشد.

 

نوع صفحه بندی در سررسید ها یکی دیگر از نکاتی است که قبل از خرید سررسید وزیری 1400 باید به آن توجه شود؛ چرا که این مورد، در قیمت، فضای اشغالی و کیفیت سررسید وزیری تأثیر میگذارد. در ادامه به معرفی این آیتم ها می پردازیم و در نهایت انواع سررسید بر اساس قطع را با آن پارامترها دسته بندی می کنیم. 

 

طراحی جلد: طرح جلوی تقویم کاری تقویم شما با افزودن عکس و متن به سایر تقویم های موجود باید متفاوت و خاص باشد. اما در میان همه این هدایا ، یک عضو دائمی همیشه موقعیت خود را حفظ کرده و همه ما با نام او ، یعنی تقویم رومیزی آشنا هستیم. راز ماندگاری این محصول در چندین مورد خلاصه می شود. 1 سال گارانتی از نظر همکاران و مشتریان ، اما هر تقویم رومیزی این مزایا را ندارد و سفارش و صرف یک تقویم ضعیف صرفاً اتلاف کاغذ است و بس.

 

در حال حاضر ، بازار رقابتی در این زمینه بسیار گسترده است و کسانی که می توانند از طرح های منحصر به فرد استفاده کنند می توانند برنده واقعی باشند. تقویم ها اهداف مختلفی دارند و در اشکال و سبک های مختلف چاپ می شوند. چاپ تقویم رومیزی یکی از انواع و یکی از سبک های چاپ تقویم است. در این مقاله ، ما بیش از چاپ تقویم رومیزی به این موضوع خواهیم پرداخت. ما بیشتر به شما خواهیم گفت تقویم و سالنامه آفرنگ هنرمند مورد اعتماد شما در این زمینه خواهد بود. باید یک ارتباط قوی بین صفحات مختلف کار شما وجود داشته باشد تا بتوانید صفحه بندی نامرئی را با کل فضای طراحی هر صفحه احساس کنید. استفاده از نمادهای خاص کارساز است ، خصوصاً اگر سالها از آنها استفاده کرده اید و به مرور زمان برند خود را به نوعی در رابطه با آن به مردم عرضه کرده اید.

در موعد مقرر هفتگی ، تمام روزهای هفته در دو صفحه مقابل قرار می گیرند. تاریخ پایان تقویم جداگانه در روز جمعه: در این مدل ، همه تاریخ های سررسید گزارش شده و هر روز در یک صفحه جداگانه قرار می گیرند. ما همه چیز را در مورد حواس خود به خاطر می آوریم.

بنابراین اگر چند آگهی ناخودآگاه در رسیدهای ما جاسازی شده باشد ، آنها با گذشت زمان در ذهن ما خواهند نشست ، بنابراین تأثیر دریافت ها را بر روی تبلیغات دست کم نگیرید. رسیدهای نقدی یکی از رایج ترین ابزارهای افراد فعال و منظم در زندگی است و هرچه از زیبایی بیشتری برخوردار باشند ، از نظر ما بیشتر معنا پیدا می کنند. سالنامه برگ

 

ما معمولاً برای ثبت برنامه های روزمره خود به سراغ رسیدها می رویم تا بتوانیم روزهای موفقیت را با نظم بهتری برنامه ریزی کنیم و به صورت هفتگی ، ماهانه و سالانه تعداد گام های برداشته شده را اندازه گیری کنیم. رسید وزیر یکی از ابزارهای مناسب است. این کار محسوب می شود.

تولید کنندگان 1400 ساله به طور معمول از مدل های مدرن چرم مصنوعی برای تولید سالگرد مشترک خود استفاده می کنند. بلوغ آجر معمولاً می تواند به عنوان بلوغ رومیزی خریداری شود. زیرا ابعاد آن برای حرکت چندان مناسب نیست.

در زیر می توانید خلاصه ای از آهنگ های رایج و ویژگی های هر یک را بخوانید که در این مقاله ذکر کردیم. البته برای بعضی از افراد که همیشه سالنامه خود را دارند ، برش های کوچکتر ، به ویژه برش های کاغذی مناسب ترند.

 

تا چند سال پیش ، تقاضا برای خرید سررسیدهای وزارتخانه و کاغذ بیشتر از شرکت ها بود. اما بلوغ اروپا با ورود خود توانسته است افراد بیشتری را به خود جلب کند. در این صفحه می توانید مروری بر دو ماه پیش و مروری بر هفته جاری و هفته های دیگر داشته باشید.

21 سانتی متر است اگر به اندازه بلوغ روزنامه ای که لحظه ای قبل به آن اشاره کردیم ، نگاه کنید ، متوجه می شوید که بلوغ اروپا کمی کمتر از وزیر است. بنابراین ، آنها را بلوغ کاغذی باریک نیز می نامند. بلوغ همان ابعاد طول و عرض سررسید است.

 

ماده سقف این نوع بلوغ ، چرم مصنوعی با طراحی برجسته ابروها به رنگ بنفش است. مدل های مختلف سررسید وزیری ، که در مجموعه چاپ آوای عرشیا به مشتریان محترم ارائه می شوند ، از نظر پوشش و رویه متنوع هستند. بیشتر سالنامه های وزیری این مجموعه از چرم مصنوعی ساخته شده اند که از لحاظ طرح و رنگ متفاوت هستند.

ابعاد اضافی رسید وزیر امکان استفاده از آن برای نوشتن دفترچه خاطرات را فراهم می کند. در واقع ، سالنامه راقی برای افرادی که به سالنامه کوچکتر از قطع وزرا ، و مکان مناسب برای یادداشت نیاز دارند ، انتخاب خوبی است ، زیرا سالنامه راقی کوچکتر از سالنامه وزرا است و فضای نوشتن آن از سالنامه اروپا بیشتر است. مطمئناً دوره وزیر برای افرادی که شغل اداری دارند یا به فضای بیشتری برای یادداشت برداری نیاز دارند انتخاب خوبی است.

 

محبوبیت این سررسیدها نسبت به سررسیدهای وزیری و اروپایی در این است که آنها از سررسیدهای وزیری کوچکتر هستند و نسبت به سررسیدهای اروپایی جای علامت گذاری بیشتری دارند.

سالنامه وزیری برای تبلیغات ترمو بهار در اندازه های 16.5-3 23 سانتی متر چاپ شده است که به دلیل اندازه و فضای نوشتاری گسترده تر ، محبوبیت بیشتری دارد.

همچنین ممکن است به دلیل عدم جذب کافی چسب در پشت ، پس از مدتی مقوا زیر آن جدا شده و متورم شود. ویژگی اصلی پوشش سلفون این است که می توان هر نوع طرحی را به صورت رنگی چاپ کرد و به عنوان جلد سالنامه 1400 استفاده کرد.

 

وزیری کد بلوغ 210 / طرح مائده 1195/11/7 – کد بلوغ وزیری 210 قیمت: 7500 تومان اندازه بلوغ: پوشش وزیری بلوغ: پوستی خوشمزه با گلهای گرم و مرغ نوع بلوغ: پنجشنبه جمعه با هم نوع چاپ صفحات داخلی: چاپ تک رنگ چیست بلوغ خاص؟

مبلغ قرارداد؛ به مقادیری اطلاق می شود که خریدار تا سررسید فرصت خرید یا فروش با قیمت توافقی را دارد. سررسیدهای عمومی یا اندازه تقویم. سررسید روزانه وزرا: معمولاً به دو صورت پنجشنبه و جمعه با هم یا جداگانه تولید می شوند. طراحی سررسیدهای پنجشنبه و جمعه به گونه ای طراحی شده است که پنجشنبه و جمعه در یک صفحه درج می شوند و سررسیدهای جمعه جدا هستند. صفحات جداگانه در روزهای پنجشنبه و جمعه.

 

انواع مختلفی از بلوغ در بازار وجود دارد: چرم ، روکش های سخت ، سلفون ، چرم از  خاکستر آشبال ، که با توجه به مواد هر پد چاپ روی حصیر چاپ خواهد شد. پوشش این بلوغ از ترمو با کیفیت بالا ساخته شده است.

البته معمولاً در تولید بلوغ و سالگرد از مواد مرغوب ایرانی که قیمتی بین 50 تا 75 هزار تن دارند ، استفاده می شود. نکته دیگر اینکه این سررسیدها مانند سررسیدهای آجری قیمت بالایی دارند و معمولاً به سفارش تهیه می شوند. با این حال ، اگر قصد خرید این اصطلاح را دارید ، باید بدانید که به دلیل استفاده از مقدار زیادی کاغذ ، قیمت آنها نسبت به انواع دیگر اصطلاحات بالاتر است.

منابع:

https://www.ghatreh.com

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/3379/Home/CaledarYearbook________

https://www.fardanews.com

https://vananews.com/fa/

https://www.borna.news/

https://telegra.ph/

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*