مشاوره سئو چیست؟

بدین منظور سئوکار با ارائه مشاوره سئو رایگان به این گونه از صاحبان کسب و کار اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهد و برای آنها تشریح می کند که در انجام این کار با توجه به کسب وکار پیش رو از چه مسیری می بایست کار خود را شروع کنند و در ادامه این مسیر تا رسیدن به هدف مورد نظر خود چه کارهایی را می بایست انجام داده و چه کارهایی را نباید انجام دهند. او با کسب اطلاعات و آشنایی با زمینهی کاری، میتواند مسیر را با در نظر گرفتن عوامل خارجی و پیشبینیهای منطقی برای رسیدن به هدف انتخاب کند.

برای مثال اگر شما به دنبال جذب یک سئوکار غیر فارسی زبان باشید، این سئوکار نمی تواند همانند یک سئوکار ایرانی که بر کلمات و عبارات فارسی تسلط دارد و می تواند در قسمت های مختلف انتخاب تا استفاده از کلمات کلیدی مشاور شما باشد، شما را یاری نماید. به همین منظور و برای استفاده از امکانات دنیای وب به نحو احسن، نیاز به کمک گرفتن از متخصصانی است که در این حوزه کار کرده اند و با چند و چون ماجرا آشنا هستند. طراحی کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه یکی دیگر از وظایف یک مشاوران این حوزه است که باید در این زمینه نیز شما را یاری دهد.

به عنوان مثال، یاور مشیرفر یکی از مشاوران این حوزه بوده که تخصص وی در زمینه مدیریت و تولید محتوا است. یک سایت تازه تاسیس همانند یک کودک نوپا است که تازه می خواهد از جهان اطراف خود با خبر شود، تولید محتوا برای سایت دقیقا از همین موضوع پیروی می کند پس مهمترین بخش سایت تولید محتوا برای سئو داخلی سایت است. سایت های آموزشی و کلیپ های آموزشی شاید در این قسمت پاسخگوی نیاز ابتدایی شما باشند.

شاید در آینده شما هم بهعنوان یک بازاریاب حرفهای، دانش تخصصیتری از سئو به دست آوردید. مثلاً در این مورد میتوانید دانش سئوی خود را نیز ارتقا دهید و در آینده از آن استفاده کنید. اجازه دسترسی محدود برای ایندکس: اگر تمام بخش محتوای شما ایندکس شود می تواند به ضرر شما تمام شود بنابراین باید اجازه دسترسی برای ایندکس توسط موتورهای جست و جو را محدود کنید. البته به اشتراک گذاشتن افکار و برنامهها با یک متخصص در این زمینه بهتنهایی مزیتی عالی برای استخدام یک مشاور سئو است. دپارتمان مشاوره سئو ایراکد، مفتخر است با داشتن تیمی حرفهای و منظم، بهترین خدمات seo و مشاوره سئو را به شما ارائه بدهد.

به همین دلیل تاثیر سئو از بنر بالاتر است. همانطور که گفته شد سئو مجموعهی ثابتی نیست و متغیر است و یک مشاور سئو دائماً باید در حال بالا و پایین کردن قواعد و پیدا کردن راههای جدید برای سرازیر کردن کاربران به یک صفحهی سایت باشد. سئو و سئو کردن از آن دسته فعالیت هایست که مانند تمام کسب و کارهای دیگر مدعی زیاد دارد. سئو داخلی (On-Page SEO) به مجموعه فعالیت هایی که داخل سایت، به منظور بهینه سازی آن انجام می گیرد، گفته می شود. سئو هم مجموعه راهکارهایی است تا به ما کمک میکند در این مقدار بینهایت سایتها و صفحات وب، جایگاه خود را پیدا کنیم و راحتتر برای مخاطبانمان شناخته شویم.

سئو به معنای پیروی از قوانین از پیش تعریف شده و فرآیندی است تا رویت پذیری سایت را برای رباتهای موتورهای جستوجوگر و کاربران افزایش دهد تا در نهایت بتواند ترافیک قابل توجهی را به سایت هدایت کند. سئو برای خیلی از صاحبان سایت مفهومی آشنا است اما به قدری گسترده هست که نیاز به یک متخصص و مشاور داشته باشد. این استراتژی برای هر پروژه با توجه به موقعیت فعلی و بازار کاربران هدف آن متفاوت است و نمیشود برای تمامی پروژهها یک نسخه واحد پیچید و همه پروژهها را با یک روش به موفقیت رساند.

سئو یا Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستوجوگر وب است. آیا محتواهای تکراری به درستی در سایت مدیریت می شوند؟ در طی مشاوره سئو می توان به صورت تقریبی مشخص نمود که در صورت اجرای یک استراتژی مشخص و مناسب، در یک بازه زمانی مشخص تا چه رتبه ای احتمال صعود وجود دارد. حالا که متوجه اهمیت استخدام یک مشاور سئو هستید، سؤال واضح بعدی مطرح میشود: «از کجا بهترین مشاور سئو را پیدا کنیم؟

اما mobile-first index به این معنا است که ما برای ایندکس کردن و رتبه بندی از نسخه ی موبایل یک صفحه استفاده می کنیم … خب در نهایت چه کنیم؟ اگر هنوز برندی را پایهگذار ننمودهاید، ما کمک مینماییم که داستان سازمان و کسبوکار خویش را با مخاطبان محصول یا خدمات خود به اشتراکگذارید، مشتریان را برانگیخته و احساسات محصول یا خدماتتان را به آنان منتقل سازید، هویت، نشان و علائم بصری ایجاد و رنگ، فونت و نوشتههای، کلمات کلیدی و حتی اصوات مورد استفاده درون و بیرون سازمانتان را استاندارد و مطابق با استراتژی، گروه مشتریان مخاطب و مدل کسبوکار سازمانتان خواهیم نمود.با همکاری با طراحان حرفهای، لوگو(نشانواره)، اسناد اداری، مطالب بازاریابی، وبسایت سازمان طراحی و ایجاد مینماییم، اطمینان خاطر حاصل مینماییم که تمام عناصر با یکدیگر همخوان بوده و توانایی انتقال داستان برند سازمان را در خود داشته باشند.

ما در طی مقالات دیگر به بررسی پارامترهای تعیین و شناسایی یک مشاور خوب خواهیم پرداخت. بعضی از کلمات طی 3 ماه و برخی دیگر ممکن است طی یک سال به صفحه اول نتایج گوگل برسند. یک متخصص سئو، به شما کمک میکند تا زمان ارزشمند خود را صرف قسمتهای دیگر کسبوکار کنید، همچنین شما را از شر بسیاری از خرجهای بیهوده رها میکند. میتوانید استراتژی سئو پیشنهاد کنید و این پیشنهادها توسط یک متخصص تائید و تصحیح شوند.

میتوانید ارزیابی کنید که با استراتژی فعلی خود آیا میتوانید از آنها جلو بزنید یا نه. وقتی با یک مشاور سئو کار میکنید، میتوانید از جلسات طوفان فکری که با یک متخصص دارید لذت ببرید. علاوه بر این میتوانید از یک متخصص سئو نکات بیشتری را یاد بگیرید. یک مشاور متخصص سئو، زمان خود را به شناخت سئو و تکنیکهای آن اختصاص داده است. به دلیل رشد سریع و روزافزون اینترنت، تمایل کسب و کارها به افزایش رتبه وبسایت خود در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، بسیار بیشتر و مهمتر از همیشه شده است! نتیجهی این کار رشد چشمگیر نرخ بازده کسبوکار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*