صاحبخانه های اداری کار را مسلم نمی دانند



همزمان با رونمایی بیشتر کارفرمایان از برنامه بازگشت کارگران به دفاتر خود ، صاحبخانه ها نیز برای استقبال از مستاجرها آماده می شوند. اما حتی سرمایه داران املاک و مستغلات که از طریق بودجه بالاتری تأمین می شوند ، که مستاجران آنها هزینه های زیادی را برای اجاره خانه در طول بیماری همه گیر پرداخت می کنند ، تصدیق می کنند که دفتر سنتی تغییر اساسی کرده و آنها با کار از خانه و همچنین صاحبخانه های رقیب رقابت می کنند.

در نتیجه ، صاحبخانه ها سعی می کنند پاداشهای قبل از همه گیری مانند ساعات خوش شراب را با امکانات بسیار جدی تری برای رفع ترس دائمی کارگران از بیماری ترکیب کنند.

اما باکلند ، رئیس جهانی مدیریت املاک در CBRE ، یک شرکت املاک و مستغلات که 1.3 میلیارد متر مربع فضای اداری را مدیریت می کند ، گفت: “اولویت سلامت و ایمنی ، اطمینان و شفافیت است – چگونه می توانیم مردم را در هنگام کار احساس امنیت و امنیت کنیم.” در ایالات متحده

خیلی زود است که بدانیم چه چیزی باعث جذب کارگران خواهد شد ، زیرا تعداد کمی از افراد به دفتر مراجعه کرده اند ، به ویژه با توجه به عدم اطمینان از واکسیناسیون درصد زیادی از مردم.

Salesforce این هفته اعلام کرد که کارگران را در سه مرحله به کار خود دعوت می کند ، این کار با گروه های داوطلبانه 100 نفری واکسینه شده آغاز می شود. آمازون گفت که فقط حدود 10 درصد از نیروی کار اداری خود را دارد. اما قصد دارد در پاییز به طور کامل افتتاح شود. سیاست کار فیس بوک در خانه در ماه ژوئیه پایان می یابد و این شرکت قصد دارد بزرگترین سایت های خود را با 50 درصد پس از 7 سپتامبر افتتاح کند.

در وال استریت ، هر دو گلدمن ساکس و جی پی مورگان از کارآموزان خواسته اند که در تابستان امسال در دفتر کار کنند ، زیرا ترس از این دارند که بانکداران جوان همان مشاوره حضوری را دریافت نکنند.

استیو ساکوا ، تحلیلگر ارشد تحقیقات سرمایه در Evercore ISI ، گفت: بین 15 تا 35 درصد کارگران به دفتر مراجعه می کنند ، پیشنهاد می شود شرکت ها اطلاعات کمی در مورد چگونگی کنار آمدن کارگران خود داشته باشند.

ساكوا گفت: “هر شركت در تلاش است كه چارچوب زماني مناسب را بفهمد و در نهايت شكايت هيبريدي صحيح را نشان دهد.” “این یک برنامه جهانی برای هر شرکت نیست.”

این باعث شد که صاحبخانه ها در تلاشند تا بفهمند چگونه می توانند مستاجران را به دفتر بازگردانند.

کن فیشر ، شریک مشارکت شرکت املاک و مستغلات فیشر برادرز مستقر در نیویورک ، گفت که 7 میلیون فوت مربع فضای اداری این شرکت 8 تا 10 درصد در طول بیماری همه گیر در حالی که مردم در خانه بودند ، اشغال کرده است.

در چندین ساختمان ، برادران فیشر چراغ های UV و گاز پراکسید هیدروژن را برای فیلتر کردن سیستم های تهویه مطبوع در ابتدای بیماری همه گیر نصب کردند. این شرکت همچنین در برخی از ساختمانهای خود فناوری بلوتوث را فعال كرده است تا به كارگران اجازه دهد از راه دور با آسانسور تماس بگیرند و روی دستگیره ها و قاب درها نیز فویل میكروبی اعمال كرد. در املاک دفاتر وی 1345 خیابان 6. در منهتن ، او مرکز راحتی و خدمات پذیرایی ایجاد کرده است که می توان از طریق یک برنامه تلفن هوشمند به راحتی دسترسی پیدا کرد و تماس با سطح را کاهش داد. او قصد دارد برنامه مشابهی را در ملک Park Avenue Plaza خود راه اندازی کند.

اما فیشر در مورد کافی بودن این واقعیت نیز واقع بین است.

فیشر گفت: “ما دائما به دنبال راه هایی برای افزودن راحتی هستیم.” “اما سوال این است که” مردم با چه کاری راحت خواهند بود؟ ” “

تغییر نیازها

برخی از صاحبخانه ها نیز در حال بررسی طراحی مجدد دفاتر خود هستند تا بتوانند روشی را که مردم سعی می کنند با فروپاشی همه گیر کار کنند ، در نظر بگیرند.

صاحب نیویورک Sage Realty پیش بینی کرده است که افراد حداکثر تا دو روز در هفته از راه دور کار خواهند کرد که طبق گفته مشتری از ماه اکتبر منجر به کاهش 30 درصدی اشتغال و 40 درصدی فضای اداری اجاره می شود.

آلک فومین ، مدیر اجاره در Sage Realty ، گفت که این شرکت پیشنهاد می کند که ساختمانهای اداری به فضای کمتری برای کار مردم و مناطق بیشتری برای ملاقات و تمرکز افراد در آینده نیاز دارند. این برنامه قصد دارد دفاتر رزرو شده و اتاق های کنفرانس کوچکتر برای شش نفر یا کمتر اضافه کند.

فومین گفت: “تمرکز بیشتری بر چگونگی ارتقا collaboration همکاری ادارات وجود دارد.” “همه بیش از یکی دو سال پیش به آن فکر می کنند.”

پاداش های سنتی

Silverstein Properties ، ساختمانهای آن شامل مرکز تجارت جهانی و مستاجران شامل مودی و اسپاتیفای است ، عمدتا بر اغوا کردن مستاجران با مزایای ضمن در نظر گرفتن نیازهای پس از همه گیری متمرکز است.

ساختمانهای اداری آن با لابی ها ، بارها و رستوران های جدید ، و همچنین استودیوهای یوگا ، اتاق های کنفرانس و حیاط ها بازسازی شده اند. کارمندان دفتر می توانند از نرم افزار جدید این شرکت برای سفارش مستقیم غذا از روی میز خود ، رزرو کلاس یوگا یا مدیتیشن یا برنامه ریزی آنلاین تست Covid-19 استفاده کنند. سیلوراستاین وقفه های جدید ، اتاق های کنفرانس و غرفه های تلفنی را که در آن افراد می توانند از طریق زوم تماس بگیرند ، اضافه کرده است. وی همچنین دفاتر خاصی را به عنوان مشاغل موقت برای یک روز ، یک هفته یا یک ماه تعریف کرد.

“بسیاری از افرادی که به عقب حرکت کرده اند فکر می کنند ،” چگونه می توانم با زوم تماس بگیرم و شخص کنار خود را اذیت نکنم؟ ” گفت دارا مک کوئلان ، سخنگوی Silverstein Properties.

Nadir Settles ، مدیر عامل سرمایه گذاری املاک و مستغلات در نیویورک با Nuveen ، گفت: برخی از صاحبان ساختمان ، مانند شرکت مدیریت سرمایه گذاری Nuveen ، فعالیت های شبیه سازی گلف ، اتاق های مادران شیرده خصوصی و رویدادهای عمومی مانند شراب در پارک را اضافه می کنند. آنها همچنین کارگران را به استفاده از برنامه تلفن هوشمند در ساختمان تشویق می کنند ، این برنامه توانایی تماس با آسانسور از طریق فناوری بلوتوث یا رساندن غذا یا قهوه به آنها در هر نقطه از ساختمان را دارد.

کوین اسمیت ، مدیر اجرایی خدمات دارایی در Cushman & Wakefield ، که به نووین درباره خصوصیات آن توصیه می کند ، گفت: “همه کارها برای جایگزینی این املاک به عنوان جایگزینی برای آنچه که ما سال گذشته انجام دادیم ، باعث می شود در خانه راحت باشیم.”

سایر مالکان امیدوارند که ارائه آخرین فن آوری بتواند مستاجر را به کار خود جلب کند.

JLL ، یک شرکت خدمات بازرگانی املاک و مستغلات جهانی ، به تازگی ابزاری جدید مجهز به هوش مصنوعی را راه اندازی کرده است که به کارگران کمک می کند تا فضای کار را اداره کنند زیرا دفاتر بیشتری میزهای جداگانه را در یک مدل کاری ترکیبی اداره می کنند. سانجی ریشی گفت ، این شرکت همچنین با مشتریان در مورد روشهای برنامه ریزی جلسات حضوری در دفتر به دلیل کار بیشتر افراد در خانه و ابزارهای هوش مصنوعی که مناطق پرترافیکی را که ممکن است به تمیزکاری اضافی نیاز داشته باشند نظارت می کنند ، صحبت کرده است. راه حل های شرکت با JLL.

“آنچه مشتریان ما می خواهند و شرکت های فناوری در آن سرمایه گذاری می کنند این است که” چگونه می توانم مشابه ترین تلاش را برای همکاری فیزیکی و عملی انجام دهم؟ ” گفت ریشی.

با این حال ، صاحبخانه ها متوجه می شوند که ممکن است مدت زمان طولانی باشد تا مستاجران به دفاتر مراجعه کنند ، همانطور که قبل از همه گیری همه گیر انجام دادند.

در حالی که مستاجران در مورد بازه های زمانی بازگشت به دفتر با شرکت گفتگو می کردند ، فیشر گفت که متوجه شد بسیاری از کارگران تا حدی از ترس ویروس در خانه می مانند. این شرکت انتظار دارد آنچه فیشر “خماری روانشناختی” نامیده است ، از ابتلا به بیماری همه گیر همزمان با سازگاری افراد با زندگی پس از همه گیری.

سوال این است که “این چه مدت طول می کشد؟” “، او گفت. “و چقدر نحوه تعامل ما را تغییر خواهد داد؟” ما نمی دانیم “


منبع: khabar-dastchin.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*