جهت دریافت بسته اینترنت هدیه ایرانسل به مناسبت میلاد امام ... روش فعالسازی این بستهها برای مشترکین اعتباری و دائمی، بهصورت آنلاین از طریق سایت و یا اپلیکیشن ایرانسل من است. شرکت ایرانسل توانست با ارائه بستههای اینترنت همراه بدون محدودیت، برای مشترکین دائمی و اعتباری آن هم در تمامی مناطق، جایگاه خوبی را در میان کاربران پیدا کند. اگر به سایت شرکت ایرانسل سری بزنید، با توجه به مسیری که در تصویر زیر مشاهده می­کنید، لیستی از انواع بستههای اینترنت همراه را می­بینید، که در ادامه با تکتک آنها و نحوه فعالسازیشان آشنا می­شویم. علت اینکه خرید حضوری ساعات زیادی از زمان شما را خواهد گرفت با توجه به اینکه شما این امکان را نخواهید داشت که از قیمت های مختلف اطلاع پیدا کرده و همچنین نظر کاربران را جویا شوید. فعالسازی این بستهها از طریق سایت و یا اپلیکیشن ایرانسل من با چند کلیک ساده، امکانپذیر است. این بسته ها از 7 روزه تا 365 روزه با حجم های 300، 216، 144 و 90 گیگا بایتی، قابلیت فعالسازی دارند. بدین صورت که با بوم، تعداد پیامک فارسی ایرانسلی و دقایق مکالمۀ ایرانسلی و حجم اینترنت خودتان را انتخاب کنید و بستۀ مورد نظرتان را بخرید.

در این صورت میتوانید با خرید تنها یک بسته بنا به نیاز هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان به آنها حجم اینترنت، بدون محدودیت زمانی و مکانی اختصاص بدهید. فراموش نکنید برای استفاده از این بسته، باید یک کاربر سرشاخه ایجاد کنید تا این کاربر بسته را بین اعضای خانواده، دوستان یا دیگر کاربران ایرانسلی به اشتراک بگذارد. انجام میشود. فقط دقت کنید که با توجه به تصویر زیر، برای فعالسازی این بسته با اپلیکیشن، باید با استفاده از شماره سیم کارت TD-LTE خودتان یک حساب کاربری ایجاد کنید و به سراغ گزینۀ پرونده بروید. فقط کافیست تا رمز دوم کارت بانکی شما فعال باشد. با توجه به سرعت بسیار پایین اینترنت بر بستر شبکه ۲G می توان گفت که در این حالت عملا اینترنت در دسترس نمی باشد ، در مواقع خاصی مودم با یک شبکه ی ضعیف ۳G مواجه می شود و با توجه به ضعف سیگنال آن شبکه، اتصال خود را قطع نموده و به شبکه ی نسل دوم وصل می شود ، شبکه ای که عملا اینترنت ندارد !

اگر توجه هم بکنی درمورد مودم های ایرانسل که هواوی یا گرین پگ تولید کنندشون هست هیچ جزئیات خاصی جز حرفای شرکت ایرانسل نیست. در مورد پشتیبانی ایرانسل فقط این نکته را در ذهن داشته باشید که تا زمانیکه به آنها نیاز پیدا نکردید آسوده خاطر هستید اما اگر به هر دلیلی به پشتیبانی ایرانسل نیاز داشته باشید انتظار هیچ نوع کمک دقیق و گره گشایی را از این بخش نداشته باشید، جالب تر اینجاست که در حین صحبت کردن با پشتیبانی دقیقا این موضوع به شما القا می شود که با یک ربات نرم افزاری در حال صحبت هستید و بر اساس یکسری کلمات کلیدی که در پیام شما وجود دارد پاسخ هایی را به صورت آماده شده از قبل ارسال می کنند. مودم وایمکس ایرانسل که به دلیل نحوه طراحی و کاربردی آن از هیچ سیم کارتی پشتیبانی نمی کند، تنها نحوه شارژ این مودم ایرانسل، شارژ بسته اینترنت می باشد. مودم همراه E8231 ایرانسل، اگرچه از 4G پشتیبانی نمیکند اما در واقع با برخوردرای از یک آنتن وایفای داخلی، پیشرفتهترین مودم یو.اس.بی همراه ایرانسل است.

در صورتی که پس از وارد کردن این کلمه با خطای اشتباه بودن نام کاربری یا رمز عبور مواجه شدید، احتمالاً قبلاً پسورد ورود به تنظیمات مودم را تغییر داده اید. با مشاهده برگه های پرینت گرفته شده به همان موضوعی که بالاتر اشاره کرده بودم پی بردم که این برگه ها هم هیچ فایده ای ندارد و عملا با این روش هم نمی توانم بفهمم که چه بلایی بر سر ترافیک روزانه در ساعات شبانه آمده است و ریاست دفتر هم به این حرف که باید کل مصرف هایتان را با هم جمع ببندید تا کل مصرف تان مشخص شود بسنده کرد و در پاسخ اینکه من می خواهم بفهمم که در ساعت شبانه از کدام بسته مصرف شده هیچ پاسخی ندادند و مجدد به کارشناسان مراکز تماس ایرانسل ارجاع دادند، در پایان هم مبلغی به عنوان هزینه تهیه گزارش و پرینت دریافت کردند در صورتی که نباید هیچ هزینه ای می گرفتند و در پاسخ این سوال که بنده به تفکیک هر بسته میران مصرف خود را می خواهم گفتند که از کارشناسان خود ایرانسل بپرسید، در حالی که خود کارشناسان ایرانسل کاربران را به دفتر مشترکین راهنمایی می کنند.